לשם כך הקימה אמזון דף רשמי בשפה העברית תחת Amazon Services ופונה לקהל המוכרים הישראלים בהצעה להצטרף לזירה שלה • מציעה גם למוכרים מחו"ל לאחסן את המלאי בישראל ולהסדיר את השילוח הבינלאומי באמצעות חברת שילוח לבחירתם
ל"גלובס" נודע כי אמזון העולמית עדיין לא אישרה את ההשקה של הפעילות הישראלית, אף שזו תוכננה לצאת לדרך בסוף החודש • האתגרים העיקריים: רמת המוכנות של הספקים וחוויית המשתמש של האתר בעברית
אחוז הקניות אונליין בסין כפול לעומת ארה"ב, וזאת בשל האפשרויות המסחריות שטמונות בעולם המסרים
מי הנהנה הגדול מזה שהישראלים קונים יותר באינטרנט? בעיקר אתרים בינלאומיים שלפי ההערכות גרפו לקופתם 13 מיליארד שקל מסך הקניות המקוונות של צרכנים ישראלים – יותר מפי 2 מהיקף הקניות באתרים הישראלים
שאול אולמרט, מנכ"ל Playbuzz, בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי
פריים דיי, 48 השעות של יום ההנחות הגדול של אמזון, בעיקר לחברי מועדון הפריים של האתר (Amazon Prime), הסתיימו לפני זמן קצר בעלייה של 40% בכמות הלקוחות ובכמות העסקאות אך גם עם ירידה של 38% בסכום העסקה הממוצעת בהשוואה לפריים דיי של השנה שעברה
במהלך שנות פעילותה הצליחה אמזון להמציא את עצמה מחדש פעם אחר פעם: מההתרחבות לתחומי קמעונאות נוספים ועד פעילות הענן הרווחית • איך הגיעה אמזון להיות אחת החברות העוצמתיות בעולם, מה מאיים על החברה, ומה צופה לה מייסדה ג'ף בזוס?
"קיבלנו במייל כרטיסי טיסה, אבל הסוכנת הודיעה שאין להם תוקף" • "גם כשבחברה הבינו שאין מנוס מכינוס הנכסים, המשיכו למכור חבילות בידיעה שקונים שישלמו לא יקבלו את המוצרים" • האם קריסתה של פלטפורמת המסחר הפופולרית נבעה מכשלים ספציפיים של החברה - או שהיא מבשרת את נפילתם של אתרי מסחר ישראליים נוספים?
ענקית הסחר המקוון מרכזת מאמצים אחרונים לגיוס מוכרים בישראל • בשוק המקומי מקווים שהאתר יושק ב"פריים דיי" ב־15 ביולי, אך נראה כי הוא יעלה לאוויר לקראת אוגוסט
קמעונאית האונליין תחל לבצע משלוחים מסניפי רשת ויקטורי שלה פריסה ארצית • להערכת קוויק, היקף המכירות השנתיות שלה ברשת המזון יעמוד על כ-50 מיליון שקל בשנה • מבחינת ויקטורי מדובר בהזדמנות להתחזק באונליין מבלי לבצע השקעות בהרחבת המערך הלוגיסטי או במחסנים אוטומטיים
"החל מיום שני 17 ביוני, אסוס לא תספק יותר שירותי הפצה עד הבית. כל ההזמנות יימסרו בנקודות חלוקה", כתבה ענקית קמעונאות האונליין הבריטית בהודעה ללקוחות
מרכזי הקניות ממציאים את עצמם מחדש ומציעים שירותים שאין באינטרנט
צבעים מבריקים, כפתורים גדולים והוספת עמלות במהלך הקנייה: כך ענקיות הטכנולוגיה מגדילות את ההכנסות שלהן באמצעות שיטות עיצוביות ומתוכננות היטב
בריל רוכשת את השליטה באתר RUNY מידי חברת או.די.אס • במסגרת הסכם הרכישה יקימו השתיים חברה-בת חדשה משותפת, ואילו המוכרים ימשיכו להחזיק במניות המיעוט בפעילות • השלמת העסקה מותנית בהתקיימות מספר תנאים מתלים בתוך 45 יום
כניסת ענקית הקמעונאות המקוונת לשוק הישראלי צפויה לעשות טוב לצרכן ולכיס שלו • בטווח המיידי חברות האופנה לא ייפגעו משמעותית בשל הכניסה האיטית והמדורגת • והקניונים? יצטרכו להיות יצירתיים כדי למשוך את הצרכן ולהציע לו חוויה שונה
בשלב הראשון גויס צוות ייעודי במטה החברה בת"א, והוקם אתר באנגלית תחת הכתובת adika.com • דדי שוורצברג, מייסד ומנכ"ל עדיקה: "זהו מהלך חשוב ומתבקש בהתפתחות המותג"
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל