לקוחות אמזון זועמים על החדירה לפרטיות? ד"ר יואל מארק, הישראלית הבכירה ביותר בענקית הקמעונאות המקוונת, מסבירה למה זה דווקא לטובתנו • בראיון לגיליון 50 המשפיעות של "ליידי גלובס" היא גם חושפת את הרציונל שמאחורי אלקסה, העוזרת האישית הדיגיטלית הפופולרית בעולם
הגרסה המקומית של אמזון נראית בשלב הנוכחי כמו קניון שרק 30% ממנו מאוכלס בחנויות שאינן מהשורה הראשונה • מדוע אמזון התעקשה לבצע את ההשקה גם במצב של מוכנות חלקית? • פרשנות
מי שביקר החל מאמש במתחם הישראלי של אמזון עשוי לחשוב שהסוחרים הישראלים בסך-הכול העלו את הקטלוג שלהם לאתר, ולא יותר מזה • "גלובס" מציג חמש נקודות שחייבים להתייחס אליהן לפני שלוחצים על כפתור הצ'ק-אאוט מענקית הסחר המקוון
אחרי חודשים ארוכים של המתנה השיקה אמזון את פעילותה בישראל • אלא שבדרך למהפך במפת הקמעונאות הישראלית עומד מכשול: היחסים ארוכי-השנים בין הספקים ובין הרשתות, והפחד כי מי שיציע הנחות אטרקטיביות בפלטפורמה החדשה ייענש ע"י הרשתות • ניתוח
כדי להפוך למוכר באמזון נדרשות השקעות משמעותיות, והבנקים הגדולים – הפועלים ולאומי – היו הראשונים לסמן את הפוטנציאל • גורמים בענף מעריכים כי הקמת חנות מקוונת באמזון עשויה להגיע להשקעה של כ-30 אלף דולר • לבעל העסק כדאי לבדוק את העמלות שדורשת אמזון ואת גובה ההשקעה הנדרשת
מי מהרשתות הישראליות באתר הסחר המקוון מציעה הצעת ערך אטרקטיבית לצרכנים, מי מתמודדת עם חבלי לידה, ומי עדיין ממתינה עם השקת הפעילות שלה? • בדיקת "גלובס"
אמזון השיקה היום לראשונה את הפעילות הקמעונאית המקומית שלה: מסחר מקוון מישראל לתוך ישראל תחת תוכנית Local Delivery • למרבה האכזבה ועל אף הציפיות הגדולות, ההשקה הראשונית מתבצעת בשפה האנגלית, כשההערכות הן כי האתר בעברית יעלה בתוך שבועות
הפרויקטורים של הפעילות הקמעונאית המקומית בישראל בהובלת רולף קימאייר עושים מאמצים אחרונים כדי לבצע את ההשקה הרשמית בתחילת השבוע, על-מנת להצליח לקחת חלק במכירות של ראש השנה
בחסות הבור בתקציב: היוזמה לביטול הפטור ממע"מ על יבוא אישי צפויה לחזור במסגרת תקציב 2020, בהנחה ששר האוצר הבא לא יעצור אותה • ההכנסות הצפויות לקופת המדינה: 600־700 מיליון שקל בשנה • מנכ"ל האוצר: "השר הבא יקבע את המדיניות, וממנה יגזרו תוכניות העבודה"
ב-30 בספטמבר אתר האופנה יחל לשווק את מותג טופשופ הבריטי, אולם לא יבצע משלוחים לישראל שיאפשרו ליהנות מרכישת פריטים ללא מע"מ • הסיבה: הסכמי בלעדיות של זכיינית המותג בישראל – קבוצת גולף
על רקע כניסתה המתוקשרת של אמזון לישראל, האם הצרכנים הישראלים נמצאים לקראת מהפכה? • התשובה היא שכלל לא בטוח • מה שכן, אמזון תכריח את העסקים, באונליין ובאופליין, ליישר קו בכל הנוגע לשירות • פרשנות
השבוע שלאחר ה-12 בספטמבר - זהו תאריך היעד של תחילת פעילות ענקית המסחר המקוון בישראל, כך לפי הודעה ששלחה אמש למוכרים הישראלים • "תנו עדיפות למוצרים שיכולים להימכר יפה בראש השנה", ביקשה אמזון בהודעה
מחקר שיזמה Yotpo הישראלית, בהשתתפות 2,000 צרכני אופנה אונליין בארה"ב, חושף נתונים על ההיקף הכלכלי העצום של החזרת בגדים שנקנו ברשת • במסגרת המחקר, 66% מצרכני האופנה הודו כי הם מזמינים יותר בגדים מהנדרש להם, במטרה להחזיר חלק מהם אחרי שמדדו את הפריטים בביתם
קבוצת עליבאבא, המחזיקה בין היתר באתר עלי אקספרס, פרסמה דוחות לרבעון שני של 2019, בהם היא חושפת כי מספר המשתמשים הפעילים שלה הוא 674 מיליון • מחזור הפעילות שלה לרבעון גדל ב-42% • גם בישראל מדובר באתר הקניות הבינלאומי הפופולרי ביותר
דפוסי הצריכה שהשתנו עם הגידול בקניות אונליין באים לידי ביטוי גם בענף החזרה לבית הספר • המספרים משקפים עלייה של 10% לעומת יולי 2018 • יותר מ-50% מהפריטים המיועדים לתלמידים נרכשו באתרים הסיניים ובראשם עלי אקספרס
זירת המסחר של פייסבוק הושקה לפני שלוש שנים, וכיום אחד מכל שלושה אמריקאים עושה בה שימוש • הזירה הפופולרית הפכה לכר פורה להונאות, בין השאר בשל יותר מ-100 מיליון חשבונות מזויפים ברשת החברתית • הענקית מנסה לצמצם את התופעה באמצעות הגבלת גיל, דרישת ותק וטכנולוגיית בינה מלאכותית
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל