עפ"י חקיקת מע"מ, היכן שמבוצעת העסקה - שם ישולם המס • בדומה לכללים במדינות רבות בעולם, גם בישראל חקיקת המע"מ אינה נותנת מענה הולם לסוגיות הקשורות במסחר אלקטרוני
זאת במסגרת שיתוף-פעולה שמקיימת ענקית הקמעונאות המקוונת עם חברת DHL • מדובר במוצרים בהם המוכרת היא אמזון • אז כיצד מתבצעת ההחזרה, ואיך "מנטה" קשורה לעניין?
הרווח למניה הוא 6.74 דולר - הרבה מעל ציפיות האנליסטים לרווח של 4.03 דולר למניה • הכנסות אמזון ברבעון הרביעי של 2019 עמדו על 87.4 מיליארד דולר • גם ההכנסות משירות מחשוב הענן AWS עברו את התחזיות
הרשת מחפשת מנועי צמיחה חדשים לאור התחרות המחריפה בענף בישראל • סופר פארם כבר החלה לגייס עובדים למיזם ותגייס מוכרים מהעולם • המודל דומה לזה של אמזון, שיותר מ-60% ממכירותיה הן של צדדים שלישיים
חלק מבעלי הנכסים כבר מזהירים מפני האטה בקצב צמיחת ההכנסות ונאלצים להתאים את עצמם להתנהגות המשתנה של הצרכנים
מנכ"ל Quik, אבירם גנות: "אנחנו בשלים להתרחב לפריסה ארצית. מהחודש הקרוב נציע שירות מחיפה ועד אשקלון כולל אזור ירושלים, נכסה עד קו באר-שבע ברבעון הראשון ומשם נמשיך לפריסה מלאה"
ג'ק מא, מייסד עליבאבא ולשעבר יו"ר החברה, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
ג'ף בזוס, מייסד, מנכ"ל ונשיא אמזון, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
החנויות הפיזיות מציעות לצרכן משהו שהאונליין לעולם לא יוכל לתת לו. חיזוק לכך ניתן לראות בתופעת ה-From clicks to bricks שהולכת ומתעצמת בארה"ב • דעה
3 חודשים אחרי שחתמה על הסכם עם דואר ישראל והפסיקה את ההתקשרות עם ספקים חיצוניים בתחום השילוח ועמילות המכס, אמזון חוזרת לעבוד מול חברות בתחום • השינוי מתרחש בצל הצהרת אמזון על שבירת שיאי מכירות בישראל בבלאק פריידי האחרון
אמזון היא זו שמייצרת בקרב הקמעונאים הפיזיים את הדחף ואת הנחישות לפתח מודלים חדשים של חוויית לקוח וחוויית קנייה שאמזון עצמה אינה מסוגלת לספק • דעה
התחרות על ליבו וכיסו של הצרכן הכתיבה: מצוינות באיכות המוצר, זמני האספקה, התאמה אישית ללקוח ושירות ללא דופי • לכן, כבר בעתיד הקרוב נראה יזמים שמפיחים רוח חיים בשוק עם טכנולוגיות חדשות שהבשילו • דעה
מדובר בזינוק של 19.7% לעומת השנה שעברה • שליש מהיקף הקניות התבצע בשעות הלילה
עונת הקניות המקוונות הנוכחית היא טבילת האש הראשונה של שירותי התשלומים של ענקיות הטכנולוגיה • משיקולים רגולטוריים החברות מעדיפות כרגע שיתופי פעולה עם הבנקים, שטועים לחשוב שעוד יהיה להם תפקיד כלשהו בעולם הפיננסי החדש - אך אין להם סיכוי
יום הנתינה הבינלאומי הוא יום גיוס תרומות המתקיים מיד לאחר Cyber Monday ונוסד כסוג של מחאה תנועתית שקטה נגד תרבות המסחור והצרכנות • עכשיו רק נותר לנו לחכות למהלך דומה גם אצלנו, בישראל • דעה
לפי נתוני Adobe, שיעור הקניות של האמריקאים באתרי האינטרנט היום צפוי לזנק ב-19% לעומת שנה שעברה
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל