הרווח התפעולי הסתכם ב-2009 בכ-5.3 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של כ-10.4 מיליון שקל ב-2008
משחק הריאליטי האינטראקטיבי - שפותח ע"י סלקום, דורי ניו מדיה ויעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט - נמכר לצרפת, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, הולנד ודנמרק
משרד התקשורת צפוי להכניס תיקון לרישיונות חברות הסלולר בנוגע לדרכי הזיהוי של מנוי בגיר המבקש להסיר את החסימה החלה כיום על גישה לתכנים בלתי הולמים - שירותים אירוטיים בפורטל הסלולרי ושירותים אירוטיים קוליים
נציגת השירות של אורנג' הציעה פיצוי בגין תקלה באתר - והלקוחה גילתה כי היא משלמת מדי חודש 50.40 שקל על חבילת מדיה שלטענתה כלל לא הזמינה
פלאפון סיכמה 3 שנות מוזיקה בסלולר והעניקה לגולן את תואר "זמר המיליון" המציין מיליון הורדות וצפיות בשיריו ■ עבור כמות הורדות זו הרוויחה החברה קרוב ל-4 מיליון שקל
לראשונה בשוק הסלולר בישראל: פלאפון מתחילה למכור חבילות תוכן סלולרי ללא הגבלה במחיר חודשי קבוע ■ החבילה כוללת ניווט, מוזיקה, טלוויזיה וגלישה חופשית מחוץ לפורטל עד 1 גי'גה בחודש
כך טוען ד"ר קיי.אף. לאי, היזם והמנכ"ל של BuzzCity, אחת מחברות הפרסום בסלולר הגדולות באסיה ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע למרות שהוא מפעיל רשת חברתית - הוא לא רואה בפייסבוק מתחרה שלו
החוזה עם חברת הסלולר הופך בקלות לצינור שדרכו מחוייבים ההורים על בדיחות, שירותי אסטרולוגיה ותכנים סלולריים נוספים שמזמינים ילדיהם ■ חברות התוכן ומפעילות הסלולר מסתתרות מאחורי ניסוחים ערטילאיים
הודיעה על הקמת פורטל סלולרי חדש שיהווה אלטרנטיבה לצרכנים בקניית תוכן ■ במילים אחרות - פרטנר, כמו יתר החברות הסלולריות, מנסה לשמור על ההכנסות שלה מתוכן באמצעות בניית אלטרנטיבה לאפל סטור
נוקיה מודעת לכוחה ומרשה לעצמה להודות בטעויות ולהעתיק טכנולוגיות מהמתחרות
במסגרת הפורטל של פלאפון ניתן יהיה להוריד שורה של סרטי קאלט ישראלים באורך מלא לצפייה ממכשיר הסלולר, במחיר של 3.90 שקלים לסרט
גייסה 20 אלף מנויים חדשים ברבעון מנוע הצמיחה של החברה הוא ההכנסות מתוכן שצמחו ב-%03 ל-902 מיליון שקל
החברה רשמה גידול של 41% בהכנסות מתחום האינטרנט לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2009 גדלו ב-19% והסתכמו לשיא של כ-10.6 מיליון שקל
להערכת חברת המחקר, שוק התוכן הסלולרי צפוי לגדול במידה משמעותית מ-20.2 מיליארד דולר בשנת 2008 לכ-25 מיליארד דולר השנה - ועד ל-35.8 מיליארד דולר בשנת 2012
סלקום העלתה היום את האתר החדש שלה, שאמור להוות צינור חשוב לשירותי הערך המוסף החדשים של החברה האתר החדש כולל 4 אזורים: חנות, שירות, תוכן ו"מה חדש" - אזור המבצעים והמידע השיווקי ללקוחות
עדי כהן מתכנן להיכנס חזק יותר לתחום התוכן, עם דגש על בידור ישראלי הוא מבין שעולם התוכן הסלולרי יצא משליטת חברות הסלולר, ומתכונן לתחרות לא רק מול פרטנר-אורנג' - אלא גם מול נוקיה, אפל וגוגל
חדשותטאבולהישראליות בוול סטריטתוכן דיגיטלי