החברה מאיימת בהוצל"פ, הצמדות וריביות ■ המנכ"ל: "חוב צריך לשלם, זה כמו לא לשלם על סרט ב-VOD" ■ מדובר בישראלים שנרשמו כילדים לשירות מידע על אודישנים לטלוויזיה ■ עכשיו, כבוגרים צעירים, איקיוטק חוזרת לפתע לחייהם
אם גיליתם בחשבון הסלולר חיוב של מאות שקלים על חיוג לחו"ל, ייתכן שנפלתם קורבן לשיטה חדשה של חברות לשלוח יד לחשבון הבנק שלכם ■ כך פועלת השיטה
DudaMobile, שמאפשר ליצור אתרים סלולריים בקלות, מאפשר בלחיצה אחת להפוך את אתר האינטרנט למותאם סלולרי, עם יכולת לשדרג ולעצב אותו לפי בחירה
היועמ"ש וינשטיין הגיש את עמדתו בייצוגית נגד סלקום, בה נטען כי היא מחייבת לקוחות על שירותי תוכן ללא קבלת הסכמתם ■ לדבריו, חברות הסלולר משמשות גם כחברות כרטיסי אשראי, ולכן חלים עליהן חובות דומים בקשר לאחריות ללקוחות
הסוגיה עומדת בימים אלה לדיון במשרד התקשורת, בהתייעצות עם משרד המשפטים
פרידמן הקים לפני חמש שנים את החברה, שמפתחת שירותים ותכנים סלולריים ונמצאת בבעלות של אתר הספורט One ■ בנוסף, היה ממייסדי חברת הפרסום הסלולרי MedMob, שהוקמה בשת"פ עם אתר ynet
חברת התוכן הסלולרי זימנה 15 עובדים לשימוע לפני פיטורים ■ לאחרונה חלה ירידה בהיקף שירותי התוכן שלוגיה סיפקה לסלקום עקב מספר רפורמות שהונהגו בתחום
חברות הסלולר שולחות בימים אלה לכל המנויים "טופס גישה לשירותים באמצעות המכשיר הסלולרי המחויבים בחשבון הטלפון", בו יבקשו את אישור הלקוחות לחבילות השירותים השונות
תפוז, שהסירה את האתר מהפורטל בעקבות החלטתה של סלקום לשנות את מודל התשלומים שלה לספקי התוכן, הגיעה להבנה עם סלקום והחזירה את האתר שלה לפורטל הסלולרי
על-פי הרפורמה של משרד התקשורת, החברות הסלולריות חייבות עד 13 בספטמבר לשלוח לכל הלקוחות טופס ייעודי, על מנת לקבל את הסכמתם לקבלת שירותי ערך מוסף
ההודעה התקבלה בקרב ספקי התוכן בכעס; חלקם הודיעו כי יפסיקו לעבוד עם סלקום ■ ההחלטה נובעת מהנחה שהציבור רוכש תוכן דרך אפליקציות ייעודיות ופחות דרך הפורטלים הסלולריים
זאת בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל ■ הסדרה האינטרנטית של סלקום מדיה כוללת סיפורי אהבה של צעירים ישראלים
גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר בארץ ובעולם ■ והפעם: אוגמנטד ריאליטי - מאיפה זה נולד, ולאן זה עוד צפוי להגיע
תפוז, מפעילת אתר אינטרנט מוביל וספקית תוכן סלולרי, סיימה לנקות את האורוות מפעילויות מפסידות, אימצה מדיניות דיבידנד ומתכננת לרכוש עוד חברות
בחברת פלאפון בלבד נרשמו כ-250 אלף צפיות ב"האח הגדול" בטלוויזיה הסלולרית ■ גם מסלקום ומאורנג' נמסר כי נתוני הצפייה ב"האח הגדול" גבוהים יותר מאשר בשנה שעברה
חדשותטאבולהישראליות בוול סטריטתוכן דיגיטלי