זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית
שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה
קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי
אפשר לפרגן לגדעון עמיחי ולערן גפן על הזכייה ב-4 אריות בפסטיבל הפרסום בקאן
(עדכון) - יום נוסף של הישגים בפסטיבל הפרסום בקאן: שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 אריות - 3 אריות ארד ואריה כסף אחד, ודורג במקום ה-3 בעולם בתחום המדיה ■ אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה באריה ארד
(מעודכן) - שלמור-אבנון-עמיחי יזכה ב-4 "אריות", ביניהם עבור עבודה לקולגייט, אדלר-חומסקי יזכה ב"אריה" על עבודה לצ'מפיון מוטורס, ושמעוני-פינקלשטיין יזכה ב"אריה" עבור עבודה לעמותת הירוקים באילת
(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"
קמפיין "הספק" היה הפעם הראשונה בה התקיים בישראל אירוע רדיו ששודר בו-זמנית בכל תחנות הרדיו במדינה ■ הקמפיין זכה גם בתחרות הפרסום ONE SHOW והיה גם פינליסט בתחרות הקליאו
כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר
מדובר בזכייה ראשונה למשרד ישראלי בתחרות, הנחשבת לאחת מ-3 התחרויות היוקרתיות בעולם בתחום הפרסום
אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה
התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי
כיום נחלקים תקציבי הפרסום של הקבוצה בין אדלר-חומסקי, שמטפל במותגים סיאט, סקודה ואאודי - ובין פוגל-אוגילבי, שמטפל בפולקסווגן
המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן
העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע
בעקבות הקיצוץ יעמוד תקציב הפרסום השנתי של שירותי בריאות כללית, שיוצא בימים אלה למכרז, על 9 מיליון שקל בלבד מרבית תקציב הפרסום של הקופה נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן
גדעון עמיחיגיתםפסטיבל הפרסום בקאןליידי גלובסמגזין Leadersמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסקרענף הפרסוםפילת