רמי שלמור השעה את מינויו כיו"ר איגוד משרדי הפרסום כדי להיאבק בפרידן ובשילוח: "החיבור בין מקאן לראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ" אודי פרידן בתגובה: "זה ספין נוסף של שלמור"
במקביל לשליחתם למנהלי שיווק ופרסום, הגיליונות יועלו לצפייה חופשית גם בבלוג של המשרד הגיליון הראשון יעסוק בנושא הבחירות בארה"ב ובמיוחד בברק אובמה כמותג User Generated
אודי פרידן בתגובה: "רמי שלמור ממשיך עם ספינים ילדותיים שכולם שקר" - אך באותה נשימה גם מציע לשלמור, באווירת הימים שלפני ראש השנה: "בוא נניח בצד את האמוציות ומלחמות האגו ונלך לדרך של שלום"
סלע המחלוקת בין משרדי הפרסום המחזיקים ביונייטד התגלע סביב סוגיית הלקוחות החיצוניים, שאינם באים מאחד ממשרדי הפרסום אודי פרידן בתגובה: "לא דובים ולא זבובים, שלמור נקב בסכומים - ומיד חזר בו"
לטענת פרידן, מספר חודשים לפני הגשת הבקשה לפטור ליונייטד מהממונה על ההגבלים, ניסה שלמור-אבנון-עמיחי להקים חברה חדשה יחד עם יוניוב
במכתב חריף ששלח לשלמור, טוען פרידן כי שלמור ואורן יוניוב פעלו שלא בתום-לב וניסו לסכל את קבלת הפטור מהממונה על ההגבלים שנדרש להפעלת החברה שלמור: "טענותיו הזויות, הוא מריונטה של אילן שילוח"
גדעון עמיחיגיתםפסטיבל הפרסום בקאןליידי גלובסמגזין Leadersמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסקרענף הפרסוםפילת