פרסומות

כתבות אחרונות

 
נטע ברזילי זוכה באירוויזיון \ צילום: רויטרס

כך משרדי הפרסום חגגו את הזכייה של נטע ברזילי באירוויזיון

הזכייה של ברזילי במקום הראשון שחררה את סכרי היצירתיות של משרדי הפרסום, שהציפו היום את המדיות עם פרסומות המתקשרות לזכייתה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2018
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת

הפער בין הפרסומת של בזק ו-yes מצטמצם 

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק עדיין מובילה בדירוג הפרסומות האהובות והזכורות, אם כי שיעורי הזכירות לגביה ירדו באופן משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2018
שופרסל מטיסה אתכם למונדיא
מונדיאל | בלעדי

גולשים זעמו - וקמפיין "שופרסל מטיסה למונדיאל" יתוקן

(עדכון) - הפרס ששופרסל הציעה בקמפיין כלל טיסה למדינה בה יתרחש המונדיאל (רוסיה) - אך לא כלל כרטיסי כניסה למשחקים • הגולשים טענו כי מדובר בהטעיה מכוונת, ושופרסל החליטה לתקן את הפרסום • הקמפיין המתוקן יעלה רק לרשתות החברתיות ולא יחזור לטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2018
עופרה שטראוס / צלם: שלומי יוסף
בלעדי

שטראוס הסירה את קמפיין תמי 4 גם מרשתות חברתיות

ימים ספורים לאחר שנאלצה להוריד את הקמפיין למוצר טיהור מים חדש של תמי 4 מהטלוויזיה בשל תגובות נזעמות, שטראוס גונזת את הקמפיין לחלוטין

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2018

ironSource החלה לשווק פרסומות אינטראקטיביות

מדובר בפרסומות שבהן הגולש יכול לקבוע את העלילה בהתאם להעדפותיו, והדבר מסייע למפרסם להתאים למשתמש את המסר הפרסומי • ironSource פועלת כפלטפורמה לפרסום במובייל, והטכנולוגיות שהיא מפתחת מסייעות למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות תוך שילוב פרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2018
עו``ד גיא אופיר / צילום: שלומי יוסף

פרסומות בעלות אופי דתי לא ישודרו לגולשים מתחת לגיל 18

סוף להדתה בגוגל: בהסכם פשרה בין החברה לעו"ד גיא אופיר הסכימה גוגל להגביל את החשיפה לפרסומות במוצריה לפי גיל • התביעה הוגשה לאחר שבנותיו הצעירות של עו"ד אופיר נחשפו לפרסום, בתוכן המותאם לילדים ביוטיוב, המקדם השקפת עולם נוצרית

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2018
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק

YouTube מגבילה את הגשת הפרסומות לצדדים שלישיים

המשמעות של המהלך בפועל הוא כי מסוף מאי כל מפרסם או חברת מדיה שירצו להציג פרסומות ביוטיוב באירופה, יצטרכו לעשות זאת באמצעות מערכות ההגשה של גוגל בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2018
יין / צילום: שאטרסטוק

אם שותים, כן מפרסמים: עולם היין גילה את עולם הפרסום

תעשיית היין כבשה את ברייק הפרסומות, וההוצאה לפרסום הוכפלה לעומת אשתקד והגיעה לכ-22 מיליון שקל • מנכ"לי יקבים ופרסומאים מסבירים איך מוצאים דרכים לפרסם מוצר שאסור להציג בקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2018
קמפיין סופר פארם / צילום מסך

מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2018
המטבע מונרו / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עידן הקריפטו: הסתרת פרסומות תמורת גישה למעבד המחשב

אתר salon.com מציע לגולשים עסקה שנראית אטרקטיבית, עד שבוחנים את הפרטים הקטנים ■ מי שמרווחים מהמודל החדש הם האקרים שמתחברים לאלפי מחשבים במקביל

אורי ברקוביץ' 15.02.2018
אוריאל לין / צילום: יוד צילומים

האם סרטוני הרשות להגנת הצרכן פוגעניים נגד חברות הסלולר?

כך לפחות טוען נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין ■ בסרטוני הפרסומת מוצג צרכן שמגלה בחשבונות החיוב שלו חיובי-שווא שגובה ממנו חברת התקשורת, אחרי שקיבל שיחת טלפון טורדנית מנציגת מכירות שמנסה לדחוף לו שירותים בתשלום באמתלה של מתנות

מיכל רז-חיימוביץ' 14.02.2018
פרסומות של הוט ויס  / צילום: מסך

פייסבוק מעלה פרסומות ליצרני תוכן ישראלים על תוכן פיראטי

הרצחת וגם ירשת? הרשת החברתית מציעה שירות פרסום גם מחוץ לפייסבוק, ומפרסמים ישראלים עולים באמצעותו בקמפיינים ובכך תומכים בעקיפין בהצגת תוכן גנוב ■ במקביל, פבלישרים ישראלים משלמים על פרסום בתוכן שיצרו ושעליו הם לא מתוגמלים ■ פייסבוק: "מודים ל'גלובס' על הפניית תשומת-לבנו"

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2018
מתוך קמפיין השירותים  / צילום מסך

ענף הפרסום חייב להפנים את הגבול שבין המצחיק לשוביניסטי

צ'יפס שמיועד לנשים? פרסומת שבה בנות משקרות כדי שלא יבינו מה הן עושות בשירותים? הלו, אנחנו ב-2018 ■ פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2018
ספאם / צילום: שאטרסטוק

אושר: התנתקות מחברה תיחשב כסירוב להודעות פרסומיות

מעתה, נקודת המוצא תהיה שכאשר צרכן מתנתק מחברה - הרי שגם אינו מעוניין לקבל תוכן פרסומי ממנה, גם כזה שאישר מראש ■ ח"כ אורי מקלב, מיוזמי התיקון לחוק: "ההתקשרות עם חברה כזאת או אחרת היא לא חתונה קתולית"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.02.2018
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק

WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"

WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

היום שאחרי הפרסומות: גוגל נגד פרסום מציק

הדפדפן כרום של ענקית הרשת יתחיל לחסום פרסומות מעיקות בעוד שבועיים ■ האם המהלך צפוי לפגוע בהכנסות של גוגל מפרסום, איך יתמודדו אתרי התוכן בישראל עם השינוי הדרמטי, ולמה בטווח הארוך כולם, כולל הגולשים, כנראה ירוויחו?

ענת ביין-לובוביץ' ויסמין יבלונקו 29.01.2018

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 912 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 57