פרסומות

כתבות אחרונות

 
מתוך הקמפיין של קסטרו שירד מהאוויר./ צילום: דודי חסון

הרשות השנייה הורתה להסיר את הפרסומת החדשה של קסטרו

בעקבות הביקורת הקשה שעוררה הפרסומת החדשה של רשת האופנה על כך שהיא מעודדת אלימות והחפצת נשים, הרשות השנייה הורתה היום לערוצים המסחריים להפסיק לשדר את הפרסומת בכיכובה של רותם סלע

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2018
אריק שו, וואווי / צילום: רויטרס

תמונה מפרסומת של וואווי לא צולמה באמצעות מכשיר החברה

התמונה צולמה על ידי צלם מקצועי באמצעות מצלמת DSLR, בניגוד למה שנראה בפרסומת

אושרית גן-אל 21.08.2018
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים

סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת

בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג • היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול • אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה

פולי טובמן 20.08.2018
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק

הפרעות בזמן הבינג'? נטפליקס בוחנת פרסומות בין פרקים

ענקית הסטרימינג בודקת אם שידור טריילרים בין הפרקים יעזור "למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר"

שירות גלובס 20.08.2018
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס

"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"

ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס • טווח שכר: 15-20 אלף שקל • "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"

שירי דובר 19.08.2018
אפליקצית ספוטיפיי / צילום: שאטרסטוק

הניסוי של ספוטיפיי: לשמוע מוזיקה חינם - ולדלג על פרסומות

שירות הזרמת השירים בוחן באוסטרליה אפשרות לתת למאזינים לשלוט בפרסום שהם נחשפים אליו: "זה יעזור לנו ללמוד על העדפותיהם"

סוכנויות הידיעות 13.08.2018

כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל

"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד • המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  • ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G

צאלה קוטלר הדרי 11.08.2018
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק

מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"

לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד • מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם

גלובס 11.07.2018

קונדיטורים נעלבו, ושטראוס תשנה את קמפיין העוגות המוגזמות

בעקבות ביקורת ברשת, שטראוס מעדכנת את הפרסומת למותג "פתי בר" וממתנת את האמירות ההומוריסטיות על "העוגות המוגזמות" • בשלב זה הפסיקה החברה לקדם את הסרטון, ומחר צפויה לעלות גרסה מעודכנת שלו

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2018
קמפיין בזק / צילום:מסך

3 כוכבי רשת מאיימים לתבוע את בזק בעקבות קמפיין המונדיאל

כוכבי הרשת סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב ויבגני זרובינסקי טוענים כי חברת בזק עשתה שימוש שלא כדין בשמותיהם במסגרת קמפיין הפרסום לנתב Be, בסרטון שבו השתתפה מקהלת הצבא האדום

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2018
קמפיין חבישת הקסדה בכיכובה של שלומית מלכה

הסלבס שמלמדים את הילדים שלכם לא לחבוש קסדה

בפרסומות לאופניים וקורקינטים חשמליים ברשת, מעודדים המשווקים את השימוש בכלים באמצעות סלבס שלא חובשים קסדות, מכיוון שהן פוגעות בתדמית הקולית • אלא שהמחיר לכך גבוה, ולראיה - מספרם ההולך וגדל של הנפגעים

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2018
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ

תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית

חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?

וול סטריט ג'ורנל 21.06.2018

היזמת שגייסה 8 מיליון ד': "תתעלמו ממי שרוצים להוריד אתכם"

03/04: אורלי שואבי, SafeDK • בסוף 2014 הקימה אורלי שואבי את הסטארט-אפ SafeDK כדי לאפשר למפתחי אפליקציות לשלוט בערכות פיתוח צד שלישי המוטמעות באפליקציות שהם מפתחים • כיום, אחרי שגייסה מיליוני דולרים ומעסיקה 26 עובדים, היא נזכרת בתחילת הדרך: "עשינו 3-4 פגישות ביום עם משקיעים ואכלנו באוטו. קיבלנו הרבה מאד 'לא'"

עוד פודקאסט לסטארט-אפיסטים 19.06.2018
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers

P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן

החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי • חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018
גביע המונדיאל שייערך ברוסיה / צילום: שאטרסטוק
מונדיאל | בלעדי

האם "כאן" אישר לגוגל למכור פרסומות בתכני המונדיאל?

לאחרונה אסר תאגיד השידור על אתרי התוכן הישראליים לשדר פרסומות על גבי תכנים שקשורים למונדיאל • בכיר בתעשייה: "זו אפליה בוטה ומתן יתרון תחרותי לגוגל על חשבון האתרים המקומיים. מדובר במונופול דורסני" • התאגיד: "מכירת הפרסום נעשתה ללא ידיעתנו"

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2018

   161718192021222324252627282930   

   נמצאו 912 כתבות   |   עמוד 23 מתוך 57