איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת
אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013
כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל
גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד
עפ"י GroupM, מדובר בהנמכה של תחזית קודמת שדיברה על גידול בסך 4.5%
מנתוני החברה עולה כי 20% מהמשרות שנפתחו יועדו למנהלי שיווק בדרגי ביניים ובדרגים בכירים, ו-15% מהמשרות יועדו למנהלי דיגיטל
החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט
אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים
ענקית האינטרנט לא נזקקה בעבר לפרסום מסורתי, אך בשנים האחרונות הוחלט בחברה להקים מעבדת קריאייטיב ■ אינדי סאהא, בכיר במעבדה, מספר על האתגרים שעומדים בפני אנשי הפרסום של גוגל, שנותנים שירות ללקוח אחד בלבד
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים
"לידים" היא חברת פרסום מבוסס תוצאות ■ יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל: "הרכישה תסייע לקבוצה להרחיב את גלריית השירותים ללקוחותיה העסקיים"
מנתוני איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב
המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה
הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?
לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן
בינה מלאכותיתטיקטוקישראל במלחמהמדד המותגים 2023משרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק