פרסום

כתבות אחרונות

 

"הפרסומות צריכות ליישר קו עם המציאות הישראלית"

איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2013

פוסט טראומה: כמה מרוויחים עובדי ענף הפרסום בישראל?

אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013

המהלכים השיווקיים הבינלאומיים הכי טובים בשנה החולפת

כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל

מיכל רז-חיימוביץ' 10.09.2013

שרים את הבריף: טרנד הפרסומות המזמרות שוטף את המסך

גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2013

תחזית: ההוצאה העולמית לפרסום תגדל ב-3.4% ב-2013

עפ"י GroupM, מדובר בהנמכה של תחזית קודמת שדיברה על גידול בסך 4.5%

אדוורטייזינג אייג' 15.08.2013

קודקס: עלייה של 22% במשרות בתחום השיווק בחודש שעבר

מנתוני החברה עולה כי 20% מהמשרות שנפתחו יועדו למנהלי שיווק בדרגי ביניים ובדרגים בכירים, ו-15% מהמשרות יועדו למנהלי דיגיטל

שירות גלובס 15.08.2013

"לא להסתמך על המפרסמים לחלוטין, אבל לא לוותר עליהם"

החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט

לי-אור אברבך 05.08.2013

"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"

אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים

שירות גלובס 08.07.2013

"אפילו חברה כמו גוגל צריכה לפרסם את עצמה"

ענקית האינטרנט לא נזקקה בעבר לפרסום מסורתי, אך בשנים האחרונות הוחלט בחברה להקים מעבדת קריאייטיב ■ אינדי סאהא, בכיר במעבדה, מספר על האתגרים שעומדים בפני אנשי הפרסום של גוגל, שנותנים שירות ללקוח אחד בלבד

רועי גולדנברג 04.07.2013

לעומק התודעה צפוי לזכות בתקציב הפרסום של ההסתדרות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין 30.06.2013

טלכלל רוכשת את חברת הפרסום "לידים" ב-5 מיליון שקל

"לידים" היא חברת פרסום מבוסס תוצאות ■ יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל: "הרכישה תסייע לקבוצה להרחיב את גלריית השירותים ללקוחותיה העסקיים"

שירות גלובס 27.06.2013

ארה"ב: מגזינים מדווחים על גידול של 24% בפרסום באייפד

מנתוני איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב

אדוורטייזינג אייג' 26.06.2013

התאוששות קלה: ענף הפרסום בארה"ב צמח ב-2.8% ב-2012

‎‎המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה‏

‎‎אדוורטייזינג אייג'‏ 24.06.2013

הצרכן מחפש משמעות: סיכום פסטיבל הפרסום בקאן 2013

הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?

נדב פרסמן וענת ביין-לובוביץ' 23.06.2013

המסר מת, יחי הערכים

לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן

נדב פרסמן 19.06.2013

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 614 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 39