פרסום

כתבות אחרונות

 

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר

"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"

ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2016
פרסום לכל דירה שנמכרת / צילום: מירב מורן

זינוק של 32% בהיקפי הפרסום של חברות הנדל"ן בשנת 2015

משפחת גינדי על שלוחותיה עומדת בראש רשימת המפרסמים ■ לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת אלדד פרי נכנסה לראשונה לרשימת המפרסמים הגדולים בנדל"ן ועקפה את שיכון ובינוי

אורי חודי 01.03.2016
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות

המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות

ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2016
רני רהב / צילום: סיון פרג'

כבר לא טכנוקרטים: המפץ הגדול שעבר על ענף היח"צ

אם בעבר עבודת היחצ"ן הייתה מסתכמת בהכנסת הלקוח שלו לידיעה בעיתונות, היום הוא צריך לנהל קמפיינים, לתת ייעוץ אסטרטגי, להתמחות בתוכן ולא פחות חשוב - להיות חיית דיגיטל ולתת מענה מסביב לשעון

שירי דובר 29.01.2016
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי

הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016

בעקבות הביקורת: חברת החשמל משנה את אסטרטגיית הפרסום

לאחר הביקורת על התנהלותה בסופה הגדולה באוקטובר, החברה תתמקד יותר בשירותים חדשים, נושאים תפעוליים ונושאי בטיחות - ופחות בפרסומות לשיפור התדמית ■ השקיעה בשנה האחרונה 16 מיליון שקל על פרסום

הדי כהן 07.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ענף הפרסום ב-2016: אי-הוודאות היא הוודאות של העידן החדש

הצורך בפרסום מדויק, חכם ונכון לא ייעלם, כי בסופו של דבר אנשים נשארים אנשים, והצורך לתווך בינם לבין מוצרים לא נעלם ■ אבל השינוי בחשיבה, בתפיסה ובביצוע הוא דרמטי - ולזה ענף הפרסום חייב להסתגל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2016
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי

הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי

אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
קניות און ליין, צרכנות, נתח שוק עגלת קניות / צלם:  טינקסטוק

הכנסות פרסום אונליין בארה"ב: 15 מיליארד ד' ברבעון השלישי

המובייל צפוי להפוך השנה למדיום הדומיננטי בעולם הפרסום בדיגיטלי, עם נתח של 52.4%

רועי גולדנברג 13.12.2015
משחק מיחזור שמעניק פרסים / צילום מסך

כן משחק ילדים: איך משווקים נושאים יבשים באמצעות "מישחוק"?

כיצד מסייע המעבר מתקשורת רציונלית לצרכן אל פנייה המבוססת על הומור ומשחק לארגונים רבים בעולם?

יגאל שמיר 01.12.2015
מייסדי Inneractive / צילום: איל יצהר

חברת הפרסום הישראלית Inneractive מגייסת 15-20 מ' ד'

עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר, כך שסך הגיוסים צפוי לעמוד על 25-30 מיליון דולר ■ עפ"י הערכות, הכנסות החברה צפויות לעמוד השנה על כ-50 מיליון דולר - עלייה של 150% לעומת 2014

רועי גולדנברג 26.11.2015
בחירות 2016 / צילום: רויטרס

בחירות בארה"ב: ההוצאה על פרסום פוליטי תגיע ל-11 מיליארד דולר

קבוצת הפרסום WPP משיקה כלי חדש שיאפשר פרסום ממוקד ומפולח לקראת הבחירות בארה"ב

פייננשל טיימס 10.11.2015

ניתוח מיוחד: חברת החשמל נאבקת כדי לרדת במדד השנאה

בעוד שחברה מסחרית רגילה נאבקת לעלות במדד האהבה של צרכניה - חברות כמו חברת החשמל נאבקות לרדת במדד השנאה, שהרי המונופול רוצה להישאר מונופול

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2015

מחיר הפרסום: איך ייראה עולם המדיה בלי פרסומות?

334 דולר למנוי אונליין ל"ניו-יורק טיימס", גלישה בפייסבוק תמורת דמי מנוי חודשיים והרבה פחות ערוצים ותוכן בטלוויזיה ■ חוסמי הפרסומות אולי פופולריים, אבל בעולם ללא פרסום נשלם יותר כסף על הרבה פחות תוכן

אדוורטייזינג אייג' 26.10.2015

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 612 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 39