מחיר פריט ממוצע ברשת ירד אשתקד ב-2% ■ תפתח השנה 17 סניפים חדשים
חני לוטן-תוריאל נבחרה ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי LIFE בסופר-פארם
צפוי למכור 5.5% ממניות הרשת שברשותו לבנק דיסקונט, אך להמשיך ולנהלה ■ בנק לאומי, שימכור אף הוא 5% ממניות הרשת, יכיר ברווח של 350 מיליון שקל
קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית
דיסקונט במו"מ מתקדם עם לאומי פרטנרס לרכישה במחיר של 70 מיליון שקל, המשקף לסופר-פארם שווי של 1.4 מיליארד שקל ■ לאומי רכש לפני 5.5 שנים 18% מהמניות תמורת 190 מיליון שקל לפי שווי של 1.05 מיליארד שקל
מרבית החברות מפרסמות פרסום "הארד סייל" ופחות משקיעות במיתוג ותדמית
על-פי הערכות המארגנים, לתערוכה צפויים להגיע כ-50 אלף מבקרים
חודש ספטמבר אופיין בקמפיינים של הארד סייל לחגים, אך גם הבנקים הגדולים וחברות התקשורת גדשו את המסך
סופר-פארם אחראית ל-75% מהכנסות השוק ■ ניו-פארם אחראית ל-23%
משיקה בשלב זה אבקת כביסה, מרכך כביסה, סבון כלים ונוזל ניקוי רב-תכליתי
המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל
גולש העלה לפייסבוק סטטוס עם תמונה, בה הראה כי מחיר דיאודורנט הנמכר בסופר-פארם עומד על 35.99 שקל, ואילו בחנות בפ"ת הוא נמכר ב-20 שקל
הקמפיין לאירוע BEAUTY CITY ממשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל
אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה
במסגרת המהלך, בסניפי מנטה יינתנו שירותי דואר, ויימכרו מוצרים של המותג הפרטי של סופר-פארם וכן מוצרי סודה סטרים
אירוקהגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםפרסומותקמעונאותרשתות פארםשופרסלתקציב פרסום