תגובת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יבואנית המותג לישראל: "מוצרי ניוטרוג'ינה נמכרים ב-40% הנחה או במבצעי 1+1, כך שהמחיר הסופי שונה ממחיר המדף שמוצג"
יחד עם הפעילות הבינלאומית הגיעו המכירות ל-5.2 מיליארד שקל ■ המכירות בחנויות זהות בישראל צמחו ב-1% ■ מנכ"ל סופר-פארם: "המשך צמיחה בשנה מורכבת זו הוא הישג גדול בפני עצמו"
ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום
ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי
המחיר של טסטרס צ'ויס בסניף סופר-פארם בכלבו שלום, במסגרת מבצע, עומד על 19.90 שקל - אך כדי להרשים את הצרכן בדבר גובה ההנחה, מדבקת המחיר המלא המופיעה על המוצר מציינת מחיר דמיוני של 50.50 שקל
פרוקטר הכריזה על הפחתת תכולת חיתולי פמפרס בסדרת "אקטיב בייבי דריי" ב-6-10 חיתולים לחבילה ■ אסם הקטינה חלק ממוצרי פרפקטו מ-500 ל-450 גרם
השנה החליטה סופר-פארם להאריך את האירוע ביום נוסף, ובסך-הכול הושקעו בו 8 מיליון שקל ■ המותג הנמכר ביותר באירוע היה המותג הפרטי של הרשת - LIFE
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות
לא בכדי בוחרות ניו-פארם וסופר-פארם להימנע מהפעלת אתרי מכירה ■ המטרה היא להריץ את הלקוחות לסניפים, להציע מבצעים מפתים ולמכור ביוקר ■ כעת נכנסו לזירה אתרי פארם שמתחרים ברשתות, והם הרבה יותר משתלמים
באירוע ישתתפו כ-50 מותגי קוסמטיקה, וצפויים להגיע אליו כ-70 אלף מבקרים
החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל
שניב מייצרת מוצרי נייר תחת המותגים "טאצ'" ו"לאבלי" והן עבור מותגים פרטיים
המבצעים: מוצר שני ב-5 שקלים, מוצר שני ב-50% הנחה ■ בפועל, אם חציתם את הכביש לסניף של רשת אחרת - שילמתם עשרות אחוזים פחות על אותם המוצרים ■ כך מוכרים לכם מבצעים שאין להם שום אחיזה במציאות
זאת בשיתוף עם היזם פיליפ חדד ■ האירוע יתקיים לקראת סוף מארס ויכלול מיצגים של מותגי תינוקות וילדים וכן פעילויות שונות
מלחמת המחירים שהכריזה עדן טבע מרקט מייצרת תחרות ערה בקרב השחקניות בענף - מרשתות הטבע ועד קופות-החולים ■ הכי יקר לקנות בניו-פארם ובסופר-פארם ■ צפו בטבלאות עם מחירי המוצרים ועלויות ההזמנה באינטרנט
אירוקהגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםפרסומותקמעונאותרשתות פארםשופרסלתקציב פרסום