ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר
לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר
דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר
מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-151 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר
סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר
המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת
ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-136 אלף דולר
רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר
013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר
חברת הסלולר פלאפון הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-84 אלף דולר
פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר
לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
דירוג המותגים השנתיהקהילה הגאההפקולטהמותגיםמותגים בינלאומיים