פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל
קמפיין טריפל הוט עם כוכבי "עספור" חוזר ■ מפעלי ים המלח לא מורידים את הווליום הפרסומי
האחים עופר משקיעים כמעט 2 מיליון שקל כדי להביע את עמדתם בנושא שיקום ים המלח
אירועי ה-BEAUTY CITY הקפיצו את סופר-פארם אל ראש טבלת המותגים המושקעים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"
ארץ זבת חלב: חג השבועות יוצר סערה פרסומית סביב מוצרי החלב ומזניק את תנובה לראש טבלת המותגים המושקעים ■ טרה במקום הרביעי עם השקעה של כ-871 אלף שקל
הלקוחות של אדלר-חומסקי משתלטים הפעם על הטבלה השבועית של המותגים המושקעים
חגיגות ה-60 להיווסדו של מפעל הפיס נותנות למוסד הוותיק סיבה לפרסם - ובגדול
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - מכבי שירותי בריאות עם כ-1.2 מיליון שקל
בשבוע שלאחר חג הפסח, בו יורד היקף הפרסום, בולטת הנוכחות של משרד מקאן-אריקסון
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
מגה בול ושופרסל דיל מתרכזים בקרבות המחיר לקראת פסח. האם זו האסטרטגיה הנכונה?
הניסיון של החברות להשיג בידול בולט במיוחד בטבלת המותגים המושקעים של השבוע
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מיטב בית השקעות עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
דירוג המותגים השנתיהקהילה הגאההפקולטהמותגיםמותגים בינלאומיים