המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
מנהל אגף הבטיחות בחברה הממשלתית הממונה על תשתיות תחבורה: "אנחנו רוצים שהקבלן לא יצטרך להתחרות על רכיבי בטיחות"
שי ברס היה המנכ"ל הכל-יכול של חברת נתיבי ישראל, עד שנעצר והואשם בפלילים • בראיון ראשון לאחר סגירת התיק נגדו בשתיים מבין שלוש הפרשות, הוא מספר בגילוי על השנים המאתגרות בחייו • על האכזבה מישראל כ"ץ שמינה אותו לתפקיד, על תחושת כפיות-הטובה כלפי אנשי הביצוע, ואיך הגיב כשנודע לו בסאונה באתר הסקי באיטליה שאחד מתיקי השחיתות נגדו נסגר
השופטים קיבלו ערעורים על שורת פסקי–דין, שבמסגרתם חויבו המדינה וחברת נתיבי ישראל לפצות בגין “פיצויי סבל” עשרות בעלי קרקעות שקרקעותיהם הופקעו לפני 2005 • בעקבות ההלכה שנקבעה, מחלוקות רבות המתנהלות בבתי–המשפט צפויות להידחות ולחסוך למדינה כסף רב
ניסים מרום, פרקליט בכיר בפרקליטות מחוז ת"א, סיפר על הפנייה המושחתת לכאורה שקיבל ממי שהייתה פרקליטת מחוז ת"א והמנטורית שלו, עו"ד רות דוד, המואשמת בתיק רונאל פישר • לדבריו, דוד הציעה לו להתמודד על תפקיד היועץ המשפטי של חברת נת"י, בסיוע פישר המקורב למנכ"ל החברה • זאת, לטענתו, כדי להרחיקו מחקירת פרשת הלבנת ההון שעליה היה ממונה
הלקח מכתבי האישום בפרשת נתיבי ישראל - לתגמל קבלנים שממעטים לבקש תוספות
המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הודיעה היום לשי ברס, לשעבר מנכ"ל חברת "נתיבי ישראל", כי החליטה לסגור את תיק החקירה בעניינו ולא להגיש נגדו כתב אישום • ברס נחקר במסגרת פרשה המכונה פרשת "נתיבי ישראל", בחשד להפרת אמונים
דרישת שוחד בוטה מיד עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל נתיבי ישראל וקבלת כספי השוחד במזומן בתוך תיק מנהלים או בשקית – כך לכאורה דרש וקיבל מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר, אלכס ויז'ניצר, שוחד בהיקף של כ-3 מיליון שקל מהקבלן יהודה בוזגלו, בתמורה לאישור מכרזים ותשלומים נוספים בגין ביצוע עבודות תשתית
לפני יותר מ-3 שנים נחקר קופילובסקי בחשד למעורבות בפרשת השחיתות בנתיבי ישראל • בא-כוחו: "לצערנו, שהות של ימים ארוכים במעצר ו-3 שנים של יאוש, חוסר מעש וצער – אינם ברי-תיקון, ולא ניתן יהיה להחזיר את מצבו לקדמותו למרות סגירת התיק"
לפי כתב האישום, הקבלן יהודה בוזגלו שילם למנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר, אלכס ויז'ניצר, תשלומי שוחד בהיקף של כ-3 מיליון שקל כדי שיאשר תשלומים נוספים לחברה בבעלותו בגין ביצוע עבודות תשתית שביצע עבור נת"י, אותם תימחר בוזגלו מלכתחילה במחיר נמוך מאוד כדי לזכות במכרזים
על פי הערכות מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, תקציב הפרויקט יעמוד על כ-35 מיליארד שקל • החברה מתכננת להקים מפרדות קשיחות במקטע הדרומי של כביש 90
שמעון (שימי) בן דוד, ששימש מ"מ מנהל אגף רכש, חוזים ולוגיסטיקה בנתיבי ישראל ויו"ר ועדת מכרזים, נאשם בלקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה ומרמה והפרת אמונים • עוד נאשמים הספקים יוסי קורצוולד, יצחק ונונו, ליאור לנקרי ומוריס בר-גיל • שלושה מכתבי האישום הוגשו במסגרת הסדרי טיעון; צפויים לעבודות שירות
בהתערבות היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט, נקבע כי יש לתת עדיפות לרכישת תוצרת מקומית של מעקות בטיחות • שר הכלכלה אלי כהן: "ההחלטה נחוצה כדי להשפיע גם בעתיד על רכישת כחול-לבן"
המטרה: להקטין עומסים ברכבת באזור ת"א • העבודות יתחילו באיגום בפארק שרון, כדי למנוע הצפות בתוואי המסילה • הפרויקט כולו צפוי לעלות 5 מיליארד שקל ולהסתיים בעוד כתשע שנים
כשברקע תקלות משמעותיות ברכבת המהירה, ביטולי נסיעות ועומסים בקרונות, במשרד התחבורה הסתיים שלב התכנון המוקדם של פרויקט המסילה המזרחית • לפי התכנון: לראשונה תעצור הרכבת ביישובים ערביים • עבודות התשתית אמורות להתחיל ב-2020 ויעד הסיום הוא 2026
כבישיםמיכל רוזנבויםמירי רגבמכרזמשרד התחבורהנת"ערכבת ישראלרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה