בסוף הרבעון היו לאיתוראן מעל 1.1 מיליון מנויים, עלייה של 25 אלף
הרווח הנקי החשבונאי של פוינטר יותר מהוכפל, והגיע לכ-2 מיליון דולר ■ באותו תחום פעילות: איתוראן דיווחה על עלייה של 37% ברווח
איתוראן של איזי שרצקי מציגה גידול עקבי במספר המנויים, נתונים פיננסיים טובים ומודל עסקי מעולה ■ עתיד החברה, שנמחקה מהמסחר בישראל, נראה מבטיח
באופנהיימר סבורים כי לצד התמחור ותשואת הדיבידנד הנאה, נראה שמניית איתוראן מהווה רעיון מעניין להשקעה
איתוראן רשמה הכנסות של 49.3 מיליון דולר, צמיחה של 12.4% מהרבעון המקביל ■ הכנסות פוינטר עלו ב-4.7% לעומת הרבעון המקביל ל-16.2 מיליון דולר
רו"ח עופר מנירב טוען כי איתוראן "מנצלת לרעה את העובדה שלקוחותיה הם 'לקוחות שבויים' על מנת לגבות מהם מחיר בלתי הוגן"
עלות השכר של איזי שרצקי, נשיא החברה, הייתה אשתקד כ-2.2 מיליון דולר, ושל בניו אייל וניר 1.6 מיליון דולר כל אחד
בגרעין השליטה נותרו משפחת שרצקי ויהודה כהנא, עם 19.4% מהחברה, הנסחרת בשווי של 442 מ' ד'
בשבועיים האחרונים של אוגוסט נשארים כל ההורים עם הלשון בחוץ, כשכמעט כל המסגרות לילדים נגמרו ■ בכל זאת, יש כמה מקומות עבודה שדואגים להעסיק את הילדים בשלל פעילויות, כדי לאפשר להורים לעבוד בתפוקה סבירה
החברה נקלעה למצב לאור מותה של אחת מחברות הדירקטוריון ■ החברה דיווחה על מותה של הדח"צית אורנה אופיר באמצע ינואר
איתוראן ממשיכה להציג תוצאות טובות ויציבות בשני שוקי הפעילות המרכזיים שלה - ישראל וברזיל - אך עדיין מחפשת אחר מנועי צמיחה חדשים ■ המנכ"ל המשותף בראיון ל"גלובס": "אנו בוחנים אפשרויות רכישה והיו כמה על הכוונת"
קרן ההשקעות האמריקנית Baupost Group תקבל 556 אלף דולר בחלוקה הקרובה ■ הנהנית העיקרית מהדיבידנד תהיה בעלת השליטה בחברה, משפחת שרצקי, שתקבל כ-1.8 מיליון דולר
גיל: 65 תפקיד: נשיא ומבעלי איתוראן, חברה לאיתור ומיגון כלי רכב, ויו"ר ובעלי עירוני קריית שמונה ■ פורטפוליו / איזי שרצקי
לדברי המפעיל הווירטואלי, יחיאל בן-שושן, החברה עדיין חייבת לו 10 מיליון שקל ■ המגעים בין הצדדים עומדים לפני פיצוץ ■ ל"גלובס" נודע כי המפכ"ל לשעבר שלמה אהרונישקי משמש כיועץ לחברה במסגרת פרויקט ביטחוני כלשהו
החברה, שנרכשה על ידי בן-שושן מאיתוראן, תשתמש בתשתיות של פרטנר במקביל לזו של פלאפון
חתמה על הסכם MVNO ותחל בחודשים הקרובים למכור דקות זמן אוויר
איזי שרצקיאייל שרצקיביטוח רכבגניבות רכבדוחות כספייםטויוטהישראליות בוול סטריטמונופולסיליקוםשוק הרכב