היקף התקציב: 6 מיליון שקל בשנה ■ הפרסומות של אספרסו קלאב עלו בעבר לכותרות כשעשו שימוש בכפיל של ג'ורג' קלוני
הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום
צים קיבל את מלוא הבעלות על אופיס דיפו, לאחר שיצא מהשותפות בריטייל 3000 ■ טוען: "לרשת פוטנציאל עצום" ■ היקף התקציב השנתי: כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים
אתר ONE נהנה ב-2014 מפרסום של הטוטו בהיקף של 3.26 מיליון שקל (65% יותר מערוץ הספורט) ■ "ידיעות אחרונות" קיבל כמעט כפול מ"ישראל היום"
היקף הפרסום של רשת התכשיטים עמד אשתקד על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון
קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור
טרייד מובייל היא אחת השחקניות הגדולות בשוק רכבי היד השנייה ■ זהו המהלך הגדול הראשון שעושה שביט מאז העז להמר וללכת על משרד בבעלותו
זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן
התקציב, בהיקף של כ-18 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, טופל במקאן מאז 2009
למרות שיא של כל הזמנים במכירת כלי רכב, עוגת הפרסום של ענף הרכב שמרה אשתקד על יציבות ואף התכווצה ■ מה הם הגורמים לתופעה הייחודית הזו, והאם המצב הפיך?
רשת הנעליים עוברת מיתוג מחדש בהשקעה של 5 מיליון שקל
גבר על 6 משרדי פרסום נוספים ■ תקציב הפרסום של AVIS, מותג השכרת הרכב מקבוצת UMI, עמד בשנה שעברה על 11.7 מיליון שקל במחירי מחירון
אדלר-חומסקי, שמחזיק בחלק מתקציב שופרסל, לא יוכל לטפל במותג החלב של הרשת, כיוון שהוא מטפל בתקציב שטראוס
התקציב טופל ב-3 השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב, ומועד ההתקשרות עימו תם ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםעיריית תל אביבענף הפרסום