מתחילת פברואר המדינה תתיר כניסת תיירים מחוסנים מכל המדינות: תיירים המגיעים בדרך האוויר מכל מדינה יכולים להיכנס לגאורגיה בהצגת תעודת מתחסן, ללא חובת בידוד • גם ישראלים שלא חוסנו יוכלו להיכנס לגאורגיה, בכפוף למספר תנאים
בעתיד הקרוב בועות התיירות יהיו חלק מהניסיון לייצר אזורים סטריליים למיגור יבוא של תחלואה ממדינה אחרת • יוון, קפריסין ואיי סיישל צמאות לתיירים, והן מבינות שתעודת המתחסן יכולה לשנות את התמונה • כך העובדה שהישראלים הם בין המתחסנים הראשונים בעולם יכולה לפתוח צוהר שנסגר
ההסכם יאפשר לאלה שהתחסנו נגד קורונה לבקר במדינות לצורכי תיירות, מבלי להיות מחויבים בבידוד בהלוך ובחזור • ככל הנראה מדובר על פתיחת התיירות לקראת פסח, כלומר בסוף מרץ • גורם במשרד החוץ ציין כי ההסכם נמצא בשלב מתקדם
השלג אומנם יורד על החרמון, אבל כרגע אין מתווה לפתיחה מחודשת של האתר גם אחרי הסגר, בניגוד לשמורות ולגנים לאומיים. למה? ככה • יחד איתו מתגלגלים במדרון גם הצימרים והמלונות, המסעדות, מפעילי האטרקציות, טיולי הג'יפים, הסוסים ותחנות הדלק • כלכלת הצפון כולו מקווה שייזכרו בה
ירח הדבש שבוטל ברגע האחרון והסאבלט שלא יצא לפועל, הסטודנטית שלא ראתה את הוריה כבר שנה והנוסע שפחד שייתקע בעמאן • שלושה סיפורים על האנשים ששילמו את המחיר של השמיים הסגורים
חברת התיירות העסקית טריפאקשנס, שהקימו הישראלים אריאל כהן ואילן טוויג, הודיעה על גיוס 155 מיליון דולר לפי שווי של 5 מיליארד דולר • במרץ ספגה החברה ביקורת חריפה לאחר שפיטרה עובדים בשיחת זום קבוצתית
כך אומר אבי מאיר, מנכ"ל חברת התיירות העסקית TravelPerk, שהודיעה כי רכשה בשיאו של משבר תעופה עולמי את המתחרה האמריקאית NexTravel תמורת כמה מיליוני דולרים במזומן ובמניות • בין המשקיעים בחברה שגייסה עד כה 140 מיליון דולר: משקיעע-העל יורי מילנר
השימוש בקרוואנים כאמצעי לחופשה בארה"ב ובאירופה תפס תאוצה בחסות מגבלות הקורונה • ההערכות הן שהטרנד יתפוס גם בישראל שאחרי המגפה, ובמשרד התיירות כבר מבקשים להיערך עם חניוני לילה
אחרי המכות שחטפה מדינת המפרץ ב-2020 בעקבות מגפת הקורונה, במדינה מסתכלים קדימה ל-2021 ומאמינים שיהיה טוב מאי פעם • החל מההתאוששות של התיירות, דרך חזרתם של המשקיעים ועד לקיומן של התערוכות הגדולות
אסף הוכמן, הבעלים של 'טריפ אין שור' (Tripinsur) - חברה לביטוח נסיעות לחו"ל • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
אל הסיכום הקודר של ענף התעופה והתיירות בשנת 2020, מצטרפת כעת התחזית לעתיד, ונראה כי בשלב הזה גם היא מעורפלת • מומחה התעופה אנדי ריקובר: "גם לאחר שהתחלואה תרד ואמון הטסים יעלה, הסוגיה הכלכלית תישאר פתוחה"
לפי בדיקה של האוצר, ענף התעופה בולט בפגיעה הכלל-משקית שגרמה סגירתו במשבר הקורונה • כל משרה בענף תומכת ב–1.74 משרות בענפים אחרים • בתוך כך, מאז הסגר השלישי נרשמו יותר מ–48 אלף דורשי עבודה חדשים
אם באיחוד האמירויות חשבו שקצב ההגעה של הישראלים למדינה היה מהיר, קצב העזיבה כבר היה אופרה אחרת לגמרי • כעת, באיחוד ממתינים לתיירים הישראלים שיחזרו למסעדות, לקניונים ולמלונות • ומה לגבי היזמים הישראלים? הזדמנות לעצור ולחשוב
ממשלת איחוד האמירויות עדיין לא חתמה על אגרת הפטור, ולכן תיירים ישראליים ידרשו לוויזה לפחות עוד 30 יום • לגלובס נודע כי החל מיום שבת הקרוב תחל הממשלה לגבות מכל תייר ישראלי כ-95 דולר עבור ויזה אלקטרונית
עבור כלכלה שמשקיעה סכומי עתק כדי לבסס את מעמדה כמובילה עולמית בתחומי החדשנות והטכנולוגיה, ההון האנושי הקיים בישראל הוא מכרה זהב, והתיירות היא אמצעי למשוך אליה יזמים ישראלים
דמי הוויזה, בסך 250 דירהאם (כ-90 דולר), ייגבו מהנוסעים ע"י חברות התעופה או סוכני הנסיעות • הנוהל חודד ע"י משרד החוץ האמירתי בעקבות העיכוב של הנוסעים הישראלים הבוקר בכניסה לדובאי
בתי מלוןהפניקס גמאחברות תעופהחופשהטיסותישראל במלחמהכרטיסי אשראיקניותתיירות נכנסתתיירות פנים