המינוי המחודש של ישראל כץ מסמל את המשך המאבק של המשרד בנושא היבוא האישי, אבל גם המכס לא מתכוון לעשות לו חיים קלים ■ לענף הרכב צפויה תקופה סוערת לא פחות מזו שלפני הבחירות
שר התחבורה כץ הודיע כי למשרדו אין כל כוונה להטיל בעתיד אגרות גודש על ציבור הנהגים
האם המשטרה תבטל את הנקודות שהונפקו בסיטונות? תחזיר לנהגים את הקנסות? אלה כמובן שאלות רטוריות. לנו נותר רק לתהות עוד כמה "עבריינים" מורשעים ונקנסים כיום על מהירויות, שמחר יוגדרו בתור "מתאימות לתנאי הכביש"
הגרסה של גדעון סיטרמן, איך נאמר זאת בעדינות, נוחה למדי ■ הוא חושף מה שהוא רוצה לחשוף ומספק את האליבי המתאים
יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, ד"ר גד שפר: "מדוע לא נשמע קולו של שר התחבורה שבגיבוי הממשלה 'יעשה סוף' להפקרות הזו?"
מאבקים פוליטיים, תקציבי עתק, יועצים שמשתכרים מיליונים ופיגור מתמשך בלוחות זמנים; אלו מקצת הבעיות בפרויקט חשמול מסילות הרכבת ■ מה כלול בפרויקט הענק ומדוע אורי יוגב לא התאים לשר התחבורה במשרת יו"ר הרכבת?
המאבק על קו הרכבת הקלה חיפה-נצרת הגיע עד דרישה להפרדה במסילות בין העיר הערבית והיהודית ■ המומחים בכלל סבורים שרעיון הרכבת הקלה יקר ומגלומני וכי ישנן חלופות לא פחות טובות
שר התחבורה ישראל כץ בראיון עם עורך "גלובס" חגי גולן: "אני רואה את פניהם העצובות של פקידי האוצר, כאשר גם בימים האלה - בגיבוי של היועץ המשפטי לממשלה והמשנה ליועץ - פרויקטים נחתמים ויוצאים לדרך"
משרד התחבורה הודיע על כוונתו לאלץ את יבואני הרכב לצאת מבעלויות צולבות על חברות הליסינג ולפצל יבואנים עם מספר מותגים באמצעות חקיקה
השר כץ: השימוש בקוד דגם יצור אחידות בזיהוי דגם הרכב ויאפשר לחשב בצורה נכונה את שווי הרכב ■ כמו כן, הוא יקל על מתן חוות דעת מקצועית ואובייקטיבית של שמאי הרכב ויימנע פרשנויות מיותרות למחיר
בדיונים שנערכו בימים האחרונים בהשתתפות נציגי הרכבת, מע"צ ומשרדי האוצר והתחבורה, סוכם על הקמת מינהלת משותפת לקידום הפרויקט ועל חלוקת סמכויות ואחריות בין הרכבת למע"צ
בכוונת ישראל כץ לבחון טכנולוגיות חדשות שיופעלו בקו הרכבת המהיר לאילת ■ הממשלה אישרה לפני כשלושה חודשים להתחיל בבחינת כדאיות הפרויקט, שעלותו עשויה להגיע ל-20 מיליארד שקל ומעלה
החברה הלאומית לדרכים פרסמה את המכרז לבניית הגשרים בכביש 1 החדש ■ הגשרים החדשים יבטלו את סיבוב מוצא המסוכן ויאפשרו נסיעה מהירה ובטיחותית
במסגרת הפרויקט, שהיקפו 2.5 מיליארד שקל, יורחב הכביש בנתיב נסיעה נוסף בכל כיוון, משער הגיא עד הכניסה לירושלים, והוא מתוכנן להימשך כ-4 שנים
בעקבות הפרסום ב"גלובס" על התנגדות גורמים באוצר לכוונת שר התחבורה להוציא את פרויקט חשמול הרכבות מניהול הרכבת ולהעבירו למע"צ, ממהר האוצר להבהיר: טרם גיבשנו עמדה בנושא
שר התחבורה בוועידת התחבורה של ישראל: "כל החברות הגדולות בעולם יודעות שהיום יש תנופת עשייה בתחום התשתיות ישראל"
בצלאל סמוטריץ'ישראל כ"ץמטרומירי רגבמשרד התחבורהעמירם ברקתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה