חברת הפרסום יוצאת נגד העובדה שתנאי המכרז אינם שוללים מראש השתתפות של מפרסם, דבר העשוי ליצור ניגוד עניינים, ותבקש צו מניעה נגד קיומו במתכונת הנוכחית
"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש
ההחלטה נובעת מאי-הבהירות לגבי מה ניתן יהיה להציע במכרז עתידי, ומה אפשר לבקש מהמתמודדים על רקע אי-הבהירות לגבי מעמדה של הרשות היום
כמות הפרסום ברדיו הציבורי תגדל מ-9 דקות ל-12 דקות בשעה - זאת עקב הנחיה של מנהל קול ישראל החדש, שמעון אלקבץ, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר
ברקה עוזב את "שידורי פרסומות מאוחדים" לאחר שנתיים, וטרם מונה לו מחליף
בימים האחרונים התקיים מו"מ בין הצדדים, ובסופו הוחלט כי שפ"מ תמשיך לשווק את הפרסום ברשת ד', והרשות הגיעה להסכמים חדשים לגבי חלוקת הרווחים
עקב עימות בין הצדדים - שפ"מ, המשווקת את הפרסום בתחנות קול ישראל, הודיעה כי העבודה עם רשות השידור תופסק ממחר ■ כעת שפ"מ עומדת להיסגר
חברות המדיה ממתינות לפתרון הסכסוך בין רשות השידור לחברה שמוכרת את זמן הפרסום בתחנות הרדיו שלה ■ לאחר ששפ"מ הציבה תנאים חדשים להמשך ההתקשרות, רשות השידור מסמנת שהיא רוצה למכור בעצמה את מלאי הפרסום
נקודת האור: המגעים בין החברה להנהלת רשות השידור נמשכים, וקיים סיכוי כי החוזה בין הצדדים יחודש
הסיבה: החלטת הרשות כי שפ"מ, שמוכרת פרסום לקול ישראל, תפסיק לשווק את רשת ד' דוברת הערבית ■ מדובר באובדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים בשנה
מבין כל אמצעי המדיה, הרדיו הוא היחיד שלא נפגע אשתקד מהתכווצות עוגת הפרסום ■ רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ המוכרת את הפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל, מאמין שההצלחה הזו מבוססת על פרסום נושא תוצאות
פרחי, שהוא גם בעלי שפ"מ, יישאר בשפ"מ בתפקיד יו"ר פעיל ■ ברקה כיהן בעבר כסמנכ"ל ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ 10 והיה ממקימי חברת התוכן הסלולרי לוגיה
ההסכם נחתם לאחר מו"מ ארוך ולאחר שהרשות כבר פרסמה מכרז חדש למציאת זכיין למכירת זמן האוויר בקול ישראל
המערך למכירת זמן פרסום בקול ישראל יוקם אחרי שאף גורם לא ניגש למכרז בנושא
האפשרות עלתה לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז של רשות השידור שפורסם בנושא
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט ברשות השידור לצאת למכרז חדש ולא להאריך את ההתקשרות עם שפ"מ ■ שפ"מ לביהמ"ש: ההחלטה התקבלה בהליך לא תקין
אברהם פרחיאמיר גילתלי-אור אברבךפרסום ברדיוקול ישראלרשות השידור