אם השום-כלום הזה בהנחיית עופר שכטר זוכה לכ-20% רייטינג, כנראה שאני האידיוט
מדובר בשיתוף-פעולה ראשוני בין קשת לערוץ הילדים, ככל הנראה על רקע הפופולריות של התוכנית בקרב ילדים ■ הגירסה בערוץ הילדים תעלה תחת השם "אל תפיל את המטמון"
בן 29 מחיפה נעצר בחשד שניסה לסייע לגורמים חיצוניים לגנוב את הכסף מהאולפן ■ זכיינית ערוץ 2 קשת: האיש ניסה לדלות מידע מהמתמודדים ומההפקה על נוהלי האבטחה של השטרות
השעשועון פותח ע"י חברת יולי אוגוסט הפקות וערוץ 10 ונמכר בעולם ע"י ארמוזה פורמטס ■ עלות הפקת פרק בארה"ב תעמוד על כ-50 אלף דולר, ולפי שעה הוזמנו 8 פרקים
ההשקעה העצומה בפיתוח השעשועון המקורי של ערוץ 10 "לעוף על המיליון" מעלה את השאלה: האם באמת כדאי לייצר תוכניות מקוריות - או שעדיף פשוט לקנות פורמט מוכן?
"עונת החתונות וצרות אחרות", א'-ה', 22:30, ערוץ קומדי סנטרל, HOT
"שחקו אותה בגדול", יום א' 21:00, ערוץ 2 רשת
השעשועון מבית תנין הפקות נמכר ב-150 אלף דולר לחברה הבינלאומית של ריצ'ארד ברנסון
"שחקו אותה בגדול", יום א' 21:00, ערוץ 2
"אל תפיל את המיליון", יום ד' 21:00, ערוץ 2, שידורי קשת
"אל תפיל את המיליון" ו"מעצר בית", יום ד' מ-21:00, ערוץ 2, שידורי קשת
דיוויד פלין, יוצר הגירסה המקורית לשעשועון "אל תפיל את המיליון" שעולה הערב בערוץ 2, מספר ל"גלובס" על היחס החם שמפתחים המתמודדים עם ערימת הכסף המונחת לפניהם
CCTVאבי ארמוזהאולפני הרצליהאיתי הרמןארמוזה פורמטסיגאל שילוןלי-אור אברבךקשת 12תוכניות טלוויזיהתיא תקשורת