בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום של המכללה עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
התקציב טופל במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, והיקפו נאמד ב-3 מיליון שקל
בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב לתקציב הפרסום של רכבת ישראל
בשנת 2011 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של כ-4.2 מיליון דולר במחירי מחירון
על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי
התקציב יצא באחרונה למכרז, לאחר 13 שנה שבהן הוא טופל בבאומן-בר-ריבנאי
מדובר במתחם המגורים החדש של חברת גרין פארק בשכונת נווה-שרת בצפון ת"א ■ על-פי הערכות, היקף התקציב עשוי לעמוד על כמה מיליוני שקלים
התקציב טופל באחרונה בענבר-מרחב ■ בשנת 2010 פרסם הערוץ בהיקף של 750 אלף דולר
מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ
היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי
היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות
המשרד, שטיפל עד עתה רק במגה ספורט, יטפל מעתה גם במותגים סקצ'רס, ארנה, קונברס, קאפה ובמותגי אינטר ג'ינס ■ היקף הפעילות הפרסומית יעמוד השנה על 4 מיליון שקל
התקציב טופל עד כה בשלמור-אבנון-עמיחי ■ מ-2004 לא ביצעה אלוני מהלך פרסום משמעותי
בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר
דודי שמעוניישראל ביתנומיזוגים ורכישותמשרדי פרסום