החיים מתקצרים כשמנסים לקבל שירות מ"הוט", "012" ובנק לאומי
לקוח שרכש את הטאבלט סמסונג גלקסי טאב 3 טוען כי מאז שקנה את המכשיר, הוא נמצא יותר זמן במעבדה מאשר בשימוש אישי שלו, משום שמעולם לא היה תקין: "זמן השהייה המצטברת במעבדות בארץ עומד על כ-70 ימים"
פתאום קם צרכן בבוקר ומגלה שהוא משלם על אינטרנט במהירות 2.5 מגה פי 8 ממה שמשלמים אחרים ■ צרכנית אחרת עדיין מנויה של חברת הסלולר הוותיקה שלה - ומשלמת לה 450 שקל בחודש ■ זה מה שקורה כשנרדמים בשמירה
רוצים לפדות את הפנסיה? התאזרו בסבלנות: חברות הביטוח, שמחזיקות במיליארדי שקלים של מיליוני ישראלים, לא ממהרות לענות במוקדי השירות שלהן ■ ומה הפלא, כשהמפקח על הביטוח מסתפק בדרישה של מענה "בזמן סביר"
הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק של ח"כ איתן כבל, הקובעת כי חברות יחויבו לספק מענה טלפוני לצרכן תוך 3 דקות גם אם לא פנה בעניין טכני
כלל ביטוח מפעילה מוקד חיצוני שמעביר את ההודעות לנציגי השירות - והלקוחות ממתינים שבועות לתשובה ■ החברה: "המוקד עונה כיום למרבית הפונים"
הלקוחה תבעה לאחר שהחברה סירבה להחליף את המוצר ■ במקביל הוקם עמוד פייסבוק ע"י מתלוננים נגד אסוס, המבקשים לבדוק הגשת תביעות נגד החברה
בבוקר החתונה צלצלו מהמלון והודיעו כי למרות ההזמנה לא יתאפשר האירוח בשל תפוסה מלאה עקב כנס שנערך שם ■ במקום להתרגש מההכנות לחתונה, עסק הזוג בחיפוש חדר חלופי ■ רשת פתאל: "מתנצלים, אך הצענו חלופות"
לטענת הלקוח, במקום להחליף את המכשיר - החברה מציעה תיקון בתשלום
בזמן שעמדנו בתור לנציג שירות, בתחום שירות הלקוחות נעשתה קפיצה גדולה לכיוון המודל של "שירות עצמי" ■ קווים לדמותה של המהפכה
הלקוחה רכשה משקפיים, התחרטה באותו יום, ואז זכתה לסאגה של טרטורים והבטחות-שווא להחזר התשלום ■ רק לאחר פניית "גלובס" דברים התחילו לזוז: חודש וחצי לאחר ביטול העסקה כרטיס האשראי זוכה, והצ'ק המיוחל הגיע
במשך חודשים נדרש הלקוח לשלם על שירות שלא קיבל, ובינתיים החוב הצטבר ■ הלקוח, חולה במחלת לב, הרגיש שההתנהלות הזו עולה לו בבריאות ■ פלאפון: "הגענו עם הלקוח להסדר לתשלום החוב לשביעות-רצונו"
כבר שבועיים שאתי ואבי כרמי מראשל"צ לא יכולים לישון במיטתם, מחשש שחלקי טיח נוספים ייפלו מהתקרה ■ בני הזוג קיוו שבגינדי החזקות יתקנו את הליקויים, אך בדיעבד הסתבר להם כי בחברה שינו את דעתם, וזאת כיוון שפנו לתקשורת
אם לא תעניקו ללקוח חוויה טובה, הוא ינטוש לטובת המתחרים
בעקבות תלונות רבות על רמת השירות של אסוס ישראל שהופיעו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, החליטה החברה למחוק את ההודעות ולהשאיר בעיקר פוסטים חיובים ■ לאחר פרסום הידיעה ב"גלובס" התלונות חזרו לעמוד
לטענת הלקוח, השירות שניתן ע"י החברה היה איטי ולקוי ■ אסוס: "החברה מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ לשם כך"
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק