בין התנאים במכרז: חובה לספק מענה אנושי במוקדי השירות תוך 30 שניות ודרישה לשלם על כל מקרה הונאה - גם אם מתגלה שעובד מקיים שיחות לחו"ל על חשבון העבודה
בדיקת "כמהזה?" ו"גלובס" מעלה כי למרות שהמבצעים החדשים משקפים הוזלה לעומת המחירים הקודמים - אף חברה אינה מספקת את המחירים הזולים ביותר בצורה גורפת רוצים לחסוך? תתנתקו עד סוף החופשה
הבדיקה בשלב הזה היא בדיקה עצמאית ונעשית בתוך כותלי החברה, אך ההחלטה העקרונית של מנכ"ל HOT הרצל עוזר היא לבחון את שתי האפשרויות ולקבל את ההחלטה הטובה מבחינת החברה
התוכנית היא שלב נוסף במסגרת המהלכים השיווקיים התומכים ברשת החדשה של פלאפון, שמסוגלת לראשונה להציע שירותי נדידה סלולרית - בדומה למתחרותיה סלקום ופרטנר
היום ההתקשרות ממכשיר סלולרי לחו"ל מתבצעת באופן כזה שהצרכן מחוייב עבור שתי שיחות: שיחה באמצעות טלפון נייד (בתעריף זמן אוויר של הספק) ושיחה בינלאומית
כך עולה מתגובה שהגישה פרטנר לבקשה לאישור תביעה ייצוגית נגדה בנוגע לאופן חיוב לקוחות על שיחות לחו"ל במסגרת תוכנית התעריפים "אורנג' פרי" החיוב הבעייתי - על המקטע בישראל שמחוייב ע"י פרטנר
בכיר בחברה: אם ייכנסו מפעילי סלולר וירטואליים, נדרוש לפתוח את שוק השיחות הבינלאומיות
זאת בעקבות הביטול הצפוי של עסקת מכירת מניות בנק לאומי בחברת HOT ל-013 נטוויז'ן
אפליקציותבדיקה טכנולוגיתבזקדור 5 בסלולרחברות סלולרחו"לישראל אייכלרנגיף הקורונהסלולרסלקום