בפרסומת נראית אישה שמקבלת מכת חשמל בכל פעם שהיא טועה ביחס לסלט שהיא מכינה ■ אסם: "קיבלנו הרבה תגובות אוהדות. מצטערים אם מישהו נעלב"
אם נוציא את המילה "יאכנע", הרי שבנושא הטרור יערי צודק. ובאשר לשוביניזם, ויס היא שהציתה את האש
יו"ר האופוזיציה מאשימה את העיתונאי נחום ברנע בשוביניזם בגין הטור שפרסם ב"ידיעות אחרונות", בו השתמש בביטוי "יחימו-ביץ'" ■ "ביץ'. כלומר כלבה וזונה גם יחד. ככה, לא בטוקבק אנונימי. בטור מכובד בעיתון. בלי למצמץ"
הולכת על עקבים אבל לובשת סינר, מרושעת אבל אימהית - דמות האישה הישראלית בפרסומות עברה שינוי בשנתיים האחרונות, והיא מהלכת היום על התפר הגס שבין עקרת-הבית הקלאסית לבין האישה החזקה שרודה בבעלה
בתוכנית החדשה "הקוף והאישה", קופמן וגורן מנהלים ויכוח שהוכרע כבר מזמן
גליה מאור הבינה שכדי לשנות את המשחק צריך קודם לנצח בו. ובשביל זה יש פרסומאים
ככל שנשים בישראל כובשות עוד ועוד פסגות, ייצוגן בעולם הפרסום נמצא ברגרסיה מתמדת
אחיי בבני עקיבא שימו לב: חברה שמפרידה בין בנים לבנות היא חברה חולה. נקודה
Twisted Fly: הפרסומת של בנק הפועלים גרמה לשורה של דיונים ברשת על שוביניזם בפרסום ועל הנשים ככוח דומיננטי במסגרת המשפחתית
מכתב אישי, כמעט אינטימי, מעין אימון קצר, לכול הנשים שמרוויחות שכר בן 6 ספרות
יום אחד אתה בשפיץ - למחרת אתה בחוץ. איך מתמודדים נפשית עם אובדן הכוח
מגדרמשפיעניםנשיםפמיניזםרשתות חברתיותשוויון מגדרי