הוועדה להגברת התחרותיות בענף הרכב בראשות החשכ"ל לשעבר אמורה להמליץ על מהפכה שתוביל להתנגשות לא רק עם היבואנים אלא גם עם משרד האוצר ■ מה ימליץ זליכה, מה ההשלכות על הצרכנים ואילו המלצות כלל לא רצויות?
הנה השלבים שתעבור ועדת הרפורמה: מהישיבה הראשונה ועד לקבורת מסקנותיה
בחודש הבא תיפתח בטר פלייס את אולמות התצוגה לשיווק רנו פלואנס החשמלית ■ להלן כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני הרכישה
מעיון במפרטי הרכב החדשים, אי-אפשר שלא להתפעל מהשיפור המרשים בנתוני הצריכה/פליטה, שגם מעניקים הטבות "ירוקות" רבות ■ רק חבל שהם קצת רחוקים מהמציאות
במארס הקרוב, עם פרסום "צו היבוא המקביל", שוק הרכב הישראלי הולך להתרענן - ובגדול ■ מה בדיוק השתנה מאז נכנסו התקנות לתוקף?
בדיוק כמו מחזור הבקבוקים, הגריטה החלה מרשלנות הרגולטור ■ הוא אמנם הבין את הרעיון הכללי שמאחורי הגריטה, אבל החליט להעניק לו טוויסט מקומי
מדוע שתי הרפורמות הגדולות - המעבר לשווי שימוש רציף והמס הירוק - שהיו אמורות לשכלל את שוק ציי הרכב במחצית הראשונה של 2010, לא השיגו תוצאות בשטח
בינואר 2007 נכנסו לתוקף תקנות חדשות בנוגע ליבוא רכב אישי, המוזילות משמעותית את המכס המשולם עליהן ■ עם הגעת הגל ראשון של המכוניות הללו לשוק המשומשות, רצ"ב 3 המלצות לאובדי העצות
רכב פרטי אינו פלזמה או מקרר אלא מוצר יקר, עם תמחור בינלאומי ידוע ומתח רווחים נתון
באוצר מבטיחים כי הרפורמה לייבוא מקביל תוזיל את מחירי המכוניות העממיות. בפועל השוק עובד אחרת לגמרי
יבוא מקביליבוא רכבמכירות כלי רכבמשרד התחבורהעתיד שוק הרכברכב פנאישוק הרכבתעשיית הרכב