לא צריך להיות חזירים. הרפורמה בשוק הסלולר הצליחה מעל ומעבר למצופה
אלון שרייבר מעריך כי לחברות הסלולר הקיימות תהיה בעיה להמשיך ולהתקיים במבנה החדש שנוצר בשוק ■ "המחירים עשויים להתיישר ולעלות שוב בחזרה"
החבילות המוזלות בסלולר יביאו גם להפחתה בשווי השימוש בניידים מהעבודה ולחיסכון של מאות שקלים בשנה ■ למדינה צפוי הפסד של מאות מיליוני שקלים
שר התקשורת בראיון ל"גלובס": "היעד שלי - 4 חברות טלוויזיה, שתיים באמצעות IPTV ושתיים באמצעות כבלים או לוויין"
כניסתן של חברות הסלולר החדשות אפשרה ל-LG להגדיל נקודות המכירה של מכשיריה ■ הוט מובייל מציעה שני דגמים של החברה; באלון סלולר ניתן יהיה לרכוש 3 דגמים נוספים
גלובס TV יצא לבדוק האם כניסת המפעילות החדשות אכן מהווה בשורה צרכנית ■ צרכן ספקן: "אם השירות לא יהיה טוב אז זה לא שווה לי" ■ ומה אמרו בסלקום? "אדוני, הדבר הכי טוב זה להתקשר לחברות גדולות. אנחנו נותנים שירות"
רה"מ רוכב על גל ההצלחה בעקבות התחרות בשוק הסלולר ■ "אני בעד תחרות. אמרתי תמיד שהתחרות זה הידיד של הצרכן" ■ מניות התקשורת נחתכות בבורסה
הכתובת הייתה על הקיר, אך גיל שרון משך כ-6 מיליון שקל מפלאפון ■ עמוס שפירא גרף 6.5 מיליון שקל בסלקום (51 מיליון שקל ב-8 שנים במצטבר)
גולן טלקום והוט מובייל מזעזעות את השוק ■ פלאפון כבר הודיעה על חבילת הכול כלול ב-119 שקל למדברים מעל 250 דקות בחודש - צעד שכנראה לא יספיק
שר התקשורת הכריז בראיון לגל"צ על רפורמה במכשירי הקצה: "נפתח את זה לשוק חופשי, ומכירת המכשירים לא תתרכז אצל חברות הסלולר" ■ "למה מדברים על פיטורים? הכנסנו שחקנים חדשים - זה אמור ליצור עוד מקומות עבודה"
גלי ההדף של המהפכה בשוק הסלולר יורגשו גם בשוק הקווי
רמי לוי מגיב לתוכניות שהשיקו היום גולן טלקום והוט מובייל: דמי המנוי יעלו ל-17.9 שקל לחודש, אך דקת השיחה תוזל ב-3 אגורות ותעמוד על 17 אגורות לדקה ■ מודה: "אני לא הולך להתמודד עם גולן טלקום והוט מובייל"
בראיון מיוחד ל"גלובס" מצהיר מנכ"ל הוט מובייל, יעקב נדבורני: "ההצעה שלנו היא הכי נכונה ומדויקת לצרכן הישראלי" ■ "שוק הסלולר ישתנה דרמטית"
הבעלים של גולן טלקום, שהרעידה את שוק הסלולר עם חבילת "הכול כלול" ב-99 שקל לחודש, טוען בראיון ל"גלובס" כי "זה המחיר החדש" ■ עוקץ את המתחרים: "מפעילי הסלולר רימו את הלקוח. הם היו גנבים ענקים"
בניגוד לגולן טלקום והוט מובייל שהציעו חבילות "הכול כלול" בפחות מ-100 שקל לחודש בלי לחייב את הצרכן למינימום של דקות שיחה, בפלאפון השיקו תוכנית אחרת ■ התוכנית תעלה לכם 149 שקל - אלא אם תדברו מעל 250 דקות
חברות הסלולר החדשות משנות במהירות את מעמדו של צרכן הסלולר הישראלי, שהיה עד היום בבחינת שבוי ונרמס ע"י סלקום, פלאפון ואורנג' ■ על רקע התהפוכות בענף, מאיר "גלובס" כמה זוויות שכדאי לשים אליהן לב
בזקגיא קצוביץ'גיל שרוןחברות סלולרחיים רומנויעקב גלברדיעקב קדמימשרד התקשורתסיבים אופטייםשכר בכירים