המתלוננים טענו כי הפרסומת לג'ינס של קסטרו, בה מנענעת גל גדות את ישבנה, מחפיץ נשים, וכי התשדיר אינו מתאים לשידור בזמן צפיית ילדים ■ ואולם, ברשות השנייה הגיעו למסקנה כי אין מקום להטיל כל מגבלה בעניין
הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר
לפני שנה קסטרו הפתיעה את שוק האופנה וחנכה חנות אונליין ■ מאז אף אחת מהרשתות הגדולות לא הצטרפה אליה, ונראה שהן מעדיפות להשקיע בהרחבת פריסת החנויות ■ מי שכן חוגגות ב-eCommerce הן דווקא הרשתות הקטנות
זאת גם בשל כניסתה הצפויה של רשת The childrens place לישראל ■ מנכ"ל הוניגמן, מיכה רונן: "קולקציית הבייסיק תתחרה במחירי פוקס קידס ו-H&M"
שיתופי-פעולה הם טרנד אופנתי-עולמי מבעבע. גם אצלנו מפנימים את זה - צפו בקולקציות
מתחילת השנה טסו מניות חברות האופנה הציבוריות, פוקס, קסטרו וגולף בעשרות אחוזים ■ האם שוק ההון המקומי שינה את יחסו אל חברות האופנה?
קסטרו משיקה היום את רשת בגדי הילדים ■ המנכ"ל והבעלים גבי רוטר: "ניתן מענה לכולם. כל מי שמתעסק בשוק הילדים מוטרד מכך שקסטרו נכנסה לשוק"
נתוני ריס: במחצית הראשונה של השנה 181 חנויות השייכות ל-13 רשתות רשמו ירידה של יותר מ-10% במכירות ■ מנכ"לית רשת Celio: "בעונת הקיץ הנוכחית, החל מחודש מארס, יש התחזקות מאוד רצינית של הרשתות הבינלאומיות"
הכניסה לתחום המכירות המקוונות, האפליקציה העדכנית והפעילות בניו-מדיה - מזניקות את קסטרו אל ראש הסרגל הדיגיטלי של רשתות האופנה ■ רנואר מפתיעה ואילו דווקא השחקניות המרכזיות, פוקס וגולף, נותרו מאחור
הרשת החדשה תושק באוגוסט הקרוב בהשקעה של 18 מיליון שקל ותמנה עם הפתיחה 25 סניפים, ש-23 מתוכם ייפתחו כחנות בתוך חנות בסניפים הקיימים
הרווח הנקי הסתכם ברבעון ב-13.9 מיליון שקל ■ מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "בשלב זה אין עסקה עם קבוצת Hoodies. יש לנו כוונות להתרחב, אבל אין כרגע תוכניות"
זאת, לפי הערכה, על רקע דרישתה של קסטרו להפחית 10% במחיר העסקה ולרכוש מחצית מרשת אופנת הבייסיק לפי 90 מיליון שקל
קסטרו, הנמצאת במו"מ לרכישת מחצית מקבוצת Hoodies, מבקשת לשלם 90 מיליון שקל ■ Hoodies במו"מ לקבלת הזיכיון למותג האופנה NewYorker
יוזמה אופנתית: co.co קוראת ללקוחות להשפיע על עיצוב הבגדים ולהיות שותפים לרווח הכלכלי והקהילתי
חברות האופנה הציבוריות סוגרות את 2012 במגמה מעורבת: פוקס התחזקה בזכות אמריקן איגל ופתחה פער של 50% בהיקף הפעילות לעומת קסטרו וגולף ■ קסטרו הפנימה שהיא זקוקה למנועי צמיחה חדשים ■ ואילו גולף נשחקה בביצועים
העסקה טרם נחתמה ■ מחזור המכירות של קבוצת Hoodies עומד על 180-200 מיליון שקל בשנה והיא רושמת רווח נקי של 20-22 מיליון שקל
Hoodiesאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה