תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"
קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום
בענף מספרים כי היחסים בין השניים אינם כתמול-שלשום, בשל משקעים מפרשת האגרוף שנתן גולדמן לספי שקד השניים מכחישים בעיות בשותפות הדר גולדמן: "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו כדי להחליש את המשרד"
המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
כפי שנחשף ב"גלובס" - קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בין שני משרדים נציגי החברה ייפגשו בקרוב עם משרדי פרסום נוספים, כדי להחליט כיצד יורכב מערך הפרסום
במודעה בעיתון "גלובס" כתב גולדמן: "מתנצל על האירוע המצער במסעדת קנטינה. לא מאוחר לבקש סליחה גם לאחר יום הכיפורים. בהזדמנות זו מתנצל על דבריי שנאמרו בעיתונות, לא התכוונתי לדברים"
שקד טוען גם כי "אילון זרמון פנה אליי והציע לי להיכנס כשותף ב-25% מזרמון-גולדמן" זרמון בתגובה: "מגוחך! איננו זקוקים לשירותיו. אני מודה לו על הפנייה"
חלק הארי של התקציב (כ-80%) ירוכז בגלר-נסיס, הנמנה כיום על מערך הפרסום של החברה פגישות צפויות להיערך עם זרמון-גולדמן וענבר-מרחב-שקד
G GROUPאדלר חומסקיביטוח נסיעות לחו"לדור אלוןיפית גרינברג (ג. יפית)מכרזמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותתקציב פרסום