בחודש מאי נרשם גידול של 3% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת אפריל • הזמנה ממוצעת בעלי אקספרס, האתר הפופולרי ביותר בקרב ישראלים, עומדת על 49 שקל • לשם השוואה, ב־KSP מדובר בכ־400 שקל, באמזון - כ־200 שקל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
מניות חברות המזון המהיר האמריקאיות נוסקות לגבהים חדשים - ככל שהאינפלציה משתוללת ומאלצת את קהל הסועדים להסתפק במסעדות זולות יותר מאלה שאליהן התרגלו בימים רגילים • בהתאם לכך, גם ההזדמנויות למשקיעים בענף המזון המהיר הולכות ומתרבות
אתרי האופנה, המזון, המתנות והטיפוח רשמו מכירות גבוהות מהרגיל • החל מהחודש אנו בודקים גם את ההטבות של מועדוני הצרכנות הגדולים. הרשת המובילה: מקדונלד'ס • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
בחברת התקשורת המציאו מילים חדשות לשיר "I got life" מהסרט שעסק ברצון לחופש נטול מלחמות ומסחריות. בזכות ההשקעה בפרסום ורן דנקר, זה עובד - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין הנוסטלגיה של מקדונלד'ס מייצר אהדה
וולט דיסני סיפק תקווה בשפל הגדול כשהקים חברה שהפכה לתאגיד עולמי, מקדונלד'ס החלה למכור מזון מהיר בתגובה להאטה בשווקים, ואדובי ביצעה רכישה במשבר הסאב-פריים וכך מיצבה את מעמדה • בניגוד למצופה, למיתון יש יתרונות חיוניים לעסקים שחשוב להכיר
לצד החשש העכשווי מהיעלמותם של מוצרים מהמדפים בשל מריבות הספקים והקמעונאים, ישנה מגמה הפוכה: חזרתם של מוצרים אהובים משנים קודמות • השילוב בין תחושות נוסטלגיה ושאיפה ליציבות אצל הצרכנים, לבין הצורך של חברות לרכוש את אהדתם, מייצר רווח כפול בהשקעה נמוכה
חברת המזון המהיר משלמת את המחיר על כך שנעדרה מהמסך במשך שנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות לדיסקונט ולבנק טפחות מוכיחות עד כמה להתמדה יש יתרון
ענקית המזון המהיר העלתה את מחיר הצ'יזבורגר בבריטניה בעקבות לחץ העלויות הגדלות • עליות המחירים נעות בין 10%-20%, בדומה למגמה שקדמה למשבר העולמי ב-2008 • רק לפני מספר ימים דיווחה מקדונלד'ס על עלייה במכירות ברחבי העולם בשיעור של 9.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
בקוקה־קולה, ביונילוור ובקימברלי קלארק טוענים כי עליות המחירים עזרו להם לכסות את עלויות האינפלציה, אבל מחכים לראות כיצד יגיבו הצרכנים
הקמפיין של רשת המזון המהיר הגדולה בארץ עזר לה לעקוף בדירוג את תן ביס, ואילו שופרסל מחזקת את מעמדה כרשת מוצרי חשמל באונליין • ככלל, חודש יוני מתאפיין בגידול של 10% בהיקף הקניות לעומת מאי • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בישראל
ניסיונות להשיק ולהחיות מחדש מותגים בנסיגה הם בדרך-כלל לא מוצלחים • כדי לנצח את הסטטיסטיקה, כדאי להיצמד לארבעה עקרונות מפתח • אבל איך עושים את זה?
איש העסקים הסיבירי אלכסנדר גובור רכש את הסניפים הרוסים של ענקית המזון המהיר והחיה כמה מהם עם מותג חדש לציון יום רוסיה
על רקע החששות ממשבר מתקרב, כדאי להיזכר שחברות מצליחות רבות פרצו ועלו דווקא בתקופות של משבר כלכלי, מגוגל ופייפל ועד מקדולנד ונוטלה, Airbnb ועליבאבא. מה הסוד שלהן?
חופשת הפסח וההיערכות לקיץ הובילו לעלייה בהזמנת בתי מלון באפריל, אך במקביל נרשמה ירידה בהזמנות ברשתות השיווק והפארם ובמשלוחי המזון • טרמינל X, שרשם הפסד ברבעון הראשון של השנה, רושם ירידה בהזמנות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
"המשבר ההומניטרי שנגרם ע"י המלחמה באוקראינה וסביבת התפעול הבלתי צפויה שמתרחשת, הובילו את מקדונלד'ס למסקנה כי המשך הבעלות על העסק ברוסיה אינו בר-קיימא", הודיעה החברה, שפעלה ברוסיה במשך יותר מ-30 שנה עם יותר מ-800 סניפים • החברה תמחק כ-1.3 מיליארד דולר בעקבות המהלך
המתנדבים ב"צבא האינטרנט", שהוקם ע"י המשרד לשינוי דיגיטלי של אוקראינה, פועלים ברשתות החברתיות נגד חברות שונות, בהן מקדונלד'ס, ג'ונסון אנד ג'ונסון ונסטלה
אמזוןחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק