חברת החשמל הודיעה אתמול כי משרד הפרסום מקאן-אריקסון יפוטר בשל ציוץ של שילוח נגדה ■ שילוח: "איני נוהג להתבטא נגד לקוחות של מקאן"
למרות שמקאן-אריקסון מטפל בנתח קטן מתקציב חברת החשמל, בכירי החברה לא אהבו את התבטאותו של יו"ר מקאן אילן שילוח נגד תשדיר פרסום שלה, בה טען: "יפתח רון-טל, בתשדיר פתטי, חושב שהוא בצבא"
העסקאות, בהיקף מוערך של 10-12 מיליון שקל כל אחת, נחתמו מול מקאן-אריקסון ויוניון מדיה ■ נציג של "אנטנה" היוונית יגיע לפגישות לקידום ההשקעה בערוץ
היקף תקציב הפרסום של חברת מנו ספנות עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה
יפעת בקרת פרסום: ענף הפרסום הפך ב-2013 לריכוזי יותר, ו-5 המשרדים הגדולים מרכזים 56% מפעילות 20 הגדולים ■ אדלר, גליקמן, ראובני וליאו ברנט עלו; ואילו Y&R ופובליסיס ישראל רשמו גם השנה ירידות משמעותיות בהיקפים
תקציב הפרסום של הרשת טופל מאז 2001 באמצעות משרד הפרסום אזימוט
LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן שהתמודד מולו במכרז ■ ב-2012 עמד היקף התקציב של AIG על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
השימועים של הממונה על ההגבלים נערכו במסגרת הבקשה להמשך השת"פ בין המשרדים בתחום רכש המדיה ■ תוקף ההסכם בין הצדדים יפוג בנובמבר
תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
כך הוסכם בהסדר גישור, במסגרת תביעת הדיבה שהגיש דובר צה"ל לשעבר נגד אילן שילוח ומקאן-אריקסון בגין מודעת "הפוטש בקריה"
האם הפרסומאי אילן שילוח יוצא נגד המוצרים המשווקים ע"י לקוחותיו? יו"ר קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון ישראל צייץ את הדברים בטוויטר ■ הקבוצה מטפלת בלקוחות המשווקים מוצרים מסוג זה - בהם אסם, ליימן שליסל ותנובה
ההערכות הן כי המשרדים שלקחו חלק במכרז סבורים כי מדובר בתקציב הנושא רווח נמוך ■ תקציב הפרסום ב-2012 עמד על 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון
במקביל התקבלה בקשת בניהו לתיקון התביעה, באופן בו יימחקו העיתונים "הארץ" ו"ידיעות אחרונות" כנתבעים, ובמקום זאת יתווסף כנתבע יו"ר מקאן אילן שילוח
באחרונה נערכה פגישה עם ראובני-פרידן, וגם מקאן צפוי להיות מוזמן להתמודד
"במסגרת חקירתו הנגדית של גלנט ניתן יהיה לעמוד על סיבות האמת בגינן בוטל מינויו ולהיווכח כי בין ההחלטה לבטל את המינוי ובין בניהו אין דבר וחצי דבר"
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום