פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
תושב צפון הארץ בשנות ה-60 לחייו מילא את הטופס ביום שישי להגרלה שהתקיימה במוצ"ש ■ "בלילה חלמתי חלום, וכשהתעוררתי החלטתי שאני ממלא לוטו. ידעתי שאזכה"
שני המשרדים מטפלים בתקציב מאז 2006 ■ על תקציב מפעל הפיס, בהיקף 40 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
מסביר: "יש לי קלפים אותם אני מערבב ומהם מרכיב את המספרים" ■ ומה הוא יעשה עם הכסף? "3 דירות ל-3 בנים וזר פרחים גדול לאשתי"
מסתמן: במכרז יתמודדו אדלר, גיתם, שלמור וראובני ■ תקציב הפרסום עומד על 40 מיליון שקל
הזוכה מילא טופס בשיטת לוטומט ושילם עבורו 46.60 שקל בלבד ■ "לצערי הרב, נוצרה מציאות קשה במדינה שרק מי שזוכה בלוטו יכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ולחיות בכבוד"
על-פי הערכות, בבאומן-בר-ריבנאי ובמקאן-אריקסון החליטו לוותר עקב ההשקעות הגדולות הכרוכות בהשתתפות במכרז ■ היקף התקציב של מפעל הפיס עומד על 40 מיליון שקל
מדובר בתקציב בהיקף 40 מיליון שקל בשנה, המטופל כיום ע"י גיתם ואדלר ■ על התקציב יוכלו להתמודד רק משרדי פרסום גדולים ■ הפיס הותיר לעצמו מרחב תמרון רחב בבחירת הזוכה
הזוכה, אם ל-7 ילדים וסבתא ל-18 נכדים, גרפה את שני הפרסים הראשונים בהגרלה במוצ"ש
הלקוחות של אדלר-חומסקי משתלטים הפעם על הטבלה השבועית של המותגים המושקעים
חגיגות ה-60 להיווסדו של מפעל הפיס נותנות למוסד הוותיק סיבה לפרסם - ובגדול
הזוכה, תושב הצפון אב ל-4 ילדים, הגיע רק כעבור שבוע לאסוף את כספי הזכייה ■ "הייתי חייב לארגן את המחשבות שלי, המשפחה שלי מתרגשת מאוד, ואני מניח שיקח זמן עד שנירגע"
דוח מבקר המדינה: הגרלות של מפעל הפיס שונו ללא אישור משרד האוצר, כרטיסי הגרלה נמכרו לקטינים, וחלק מנקודות המכירה מנוהלות בידי עבריינים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - מכבי שירותי בריאות עם כ-1.2 מיליון שקל
אביגדור יצחקיגיאוקרטוגרפיההגרלההימוריםהפרסומות הזכורות והאהובותישראל במלחמהישראל מתגייסתלוטופרטנרפרסומות