החברה סיכמה רבעון שני חיובי עם צמיחה של כ-60% בהכנסות, אך הצמיחה צפויה להתמתן ברבעון הבא • המניה צונחת בכ-20% במסחר המוקדם בוול סטריט
כשהחברה השלישית של מיכה קאופמן נכשלה, הוא העלה על הכתב את כל הטעויות שעשה בדרך כדי לוודא שלא יחזור עליהן • החברה שהקים אחרי, פייבר, שווה היום כמעט 9 מיליארד דולר • חצי שעה של השראה
פייבר הכריזה שלשום כי היא יוצאת לגיוס ענק של 700 מיליון דולר בהנפקת מניות, שאותו אמורים היו להוביל שלושה מבנקי ההשקעות הגדולים בוול סטריט: ג'יי.פי מורגן, גולדמן סאקס ומורגן סטנלי
אמיר גיא, מנכ"ל משותף ומבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הודיע כי הוא עוזב ומקים יחד עם חברת פייבר פלטפורמה לענף הפרסום • האם היא תשפיע על הענף כפי שהושפע עולם העיצוב? ואיך יישמר הקשר הבינאישי, שלו השפעה מכרעת על התהליך היצירתי?
החברה עקפה את תחזית האנליסטים בהכנסות הרבעון הרביעי ועמדה בתחזית הרווח • המנכ"ל מיכה קאופמן: "2020 הייתה שנה של ציון דרך בעסקינו עם צמיחה של 77%, והמומנטום נמשך גם ב-2021"
מימוש גם בסיליקום: זהר זיסאפל מכר בחודשים האחרונים מניות בתמורה לכ-5 מיליון דולר
מהכישלון בניהול קונצרן כור - להשקעה המזהירה במניות חברת הטכנולוגיה, שזינקה אשתקד ב-730% • כך התעשר איש העסקים יונתן קולבר במיליארדי שקלים
קולבר, אחד המשקיעים הראשונים בחברה באופן פרטי עוד בשלב הסיד בשנת 2010, נותר עם החזקה של 690 מיליון דולר בחברה • הזינוק החד במחיר המניה בשנה האחרונה הביא את שווי החברה לכ-8.2 מיליארד דולר
חברת פייבר, שפיתחה זירת מסחר לפרילנסרים, תסיים את השנה עם צמיחה של 80%, ושווי של יותר מ-7 מיליארד דולר • זה קורה בעיקר בזכות הקורונה, שגרמה לאנשים רבים לעבוד אונליין • המנכ"ל, מיכה קאופמן: "המגפה לקחה את הביזנס שלנו יותר משנה קדימה"
חברת הטכנולוגיה נהנית ממגמת המעבר לעבודה מהבית עקב הקורונה, ותוצאות הרבעון השני משקפות זאת: ההכנסות צמחו בכ-82% מהרבעון המקביל ועקפו כל התחזיות
מניית האינטרנט הישראלית מתקרבת למחיר של 100 דולר - זינוק של 345% מההנפקה אשתקד • קולבר נכנס להשקעה בחברה עוד בשלב הסיד, והשתתף בכל שלבי הגיוס לפני הפיכת פייבר לחברה ציבורית
הגיוס שהבטיחה חברת האינטרנט הישראלית בהנפקה המשנית בבורסת ניו יורק, יסתכם ב-113 מיליון דולר נטו, בניכוי עמלות החתמים
שנה לאחר הנפקתה הראשונית בניו יורק, מכוונת חברת האינטרנט הישראלית לגיוס של עד 115 מיליון דולר, כשהיא בשווי הגבוה פי 3
לשנת 2020 פייבר צופה הכנסות גבוהות יותר מתחזיות השוק, ומצפה לסיים את השנה עם צמיחה של 30%-32% לרמת הכנסות של 139-141 מיליון דולר
לדברי החברה, המוצר מאפשר לעסקים קטנים ליצור ולעצב חבילת מיתוג מותאמת לעסק, הכוללת לוגו במגוון וריאציות וכלים שיווקיים נוספים בתוך שניות ספורות
היום מסתיימים 180 הימים שבהם בעלי המניות בחברת הטכנולוגיה הישראלית היו מנועים ממכירתן, ונראה כי בשוק חוששים מפני אפשרות של מימושים במניה
פייברברק עילםדוחות כספייםהייטקחברות הייטקישראליות בוול סטריטמערכת המשפטפרילנסריםשכר בכיריםתחזית הכנסות