החברה מדווחת על רווח נקי של 125.8 מיליון שקל לעומת 427.8 מיליון שקל אשתקד ■ חמשת בכירי החברה גרפו השנה כ-12.4 מיליון שקל ■ היקף מכירות הרכב צנח ב-23.1%
התמחור החדש של ב.מ.וו בישראל צפוי לעורר חוסר יציבות בכל שוק רכבי היוקרה ■ הערכות: למחירונים לא תהיה ברירה אלא לחתוך את המחירים הרשמיים
סכום הפדיון המוקדם עומד בסך הכל על 52.1 מיליון שקל ■ הזכאים לתשלום הפדיון המוקדם יהיו כל מחזיקי האג"ח בסיום המסחר ב-7 בפברואר
הסכם ניהול חדש לגיל אגמון בדלק רכב: אם הרווח לפני מס של דלק רכב יסתכם בפחות מ-150 מיליון שקל בשנה, אגמון לא יהיה זכאי לכל תגמול כספי בגין אותה שנה
בעקבות דלק רכב, שהעלתה מחירים בשבוע שעבר, עוד יבואנים מפרסמים היום את מחירוני 2012 עם עליות מחירים של אלפי שקלים
מאזדה 3 תעלה 123 אלף ש' ■ המונדיאו לציים תגיע עם מנוע טורבו חדש בהספק 203 כ"ס ב-161 אלף ■ החברה הותירה ללא שינוי את מחיר המאזדה 2 ואת מחיר הפורד פיאסטה
הבנקים שהלוו לאגמון בקלות מיליארד שקל לרכישת השליטה עשויים לבצע הפרשות בדוחותיהם בשל נפילת המניה והחריגה מתנאי ההלוואה ■ ל"גלובס" נודע כי נושיו של אגמון, בראשות בנה"פ, יוותרו לו זמנית עד סוף הרבעון הראשון של 2012
אלמלא התחזקות הין, מעמדה של דלק רכב לא היה משתנה כלל, ולכן החברה עוד תשוב
אולם התצוגה הראשי של פורד עובר לרחוב המסגר בצמוד לאולם של ב.מ.וו, במקום אולם התצוגה של קיה שעובר לבית טלקאר החדש באותו רחוב
ניתוח "גלובס": כשגיל אגמון הפך ממנכ"ל דלק רכב המצליחה לבעל השליטה, השוק היה אופטימי והבנקים עמדו בתור כדי לממן את המהלך ■ אבל מאז תנאי השוק השתנו, הין היפני מכה ללא רחם, והחברה איבדה את הבכורה בשוק הרכב הישראלי
ההפסד הצפוי נובע ממספר גורמים אשר ביניהם - גידול בהפרשה לחובות מסופקים, הפרשי שער, שחיקה ברווחיות המכירות וגידול מסים נדחים בשל מימוש צפוי של חברות-בנות
בשל הוצאת זיכיון צ'רי מהעסקה, מחיר ההצעה נמוך ב-7% ביחס למתווה המקורי
העסקה אושרה בהסתייגות של מכירת זיכיון "צ'רי" הסינית, שהוחזק ע"י קמור, לצד שלישי
נציגי החברות נפגשו אמש עם נציגי הממונה על ההגבלים העסקיים, כאשר הרגולטור "הציג חששות תחרותיים אפשריים העלולים להיווצר מהמיזוג בין החברה לקמור"
הסדרה החדשה הראשונה של יצרן היוקרה הגרמני, שתושק בארץ על ידי "דלק רכב", גדולה משמעותית מקודמתה, מציעה עיצוב מתוחכם ומצוידת במנועים חזקים וחסכוניים יותר
גיל אגמון צמח בחברת דלק רכב, שאותה ניהל בעבר אביו, ולפני 13 שנה התיישב בכסא הנהג ■ עם האתגרים שמחכים לחברה, אגמון יידרש לכל הכישורים הללו
מובילאיי (Mobileye)גיל אגמוןדוחות כספייםהשבוע בענף הרכבורידיסיוניברסל מוטורסיבוא רכבמכונית חשמליתקרסו מוטורסשוק הרכב