שטייניץ ותאומים, בעלי משרד הפרסום גיתם BBDO, מיודדים מזה זמן רב תאומים: "כאיש עסקים פרטי איני נוהג לדווח על עסקיי ועל קשריי. אני תמיד מוכן וגאה לסייע במשימות לאומיות"
החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל
לפני כשנה החליטו בגיתם לאחד בין מחלקת האוף-ליין והאון-ליין בראיון ל"גלובס" מסבירה המשנה למנכ"ל מיכל דבורצקי איך יעבוד המודל החדש, ולמה בישראל עושים קמפיינים טובים אבל לא כאלה שמוציאים ממנה "וואו"
ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן
היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO
גורמים בענף פנו בימים האחרונים גם לגיל סמסונוב, אך הוא העדיף לוותר על התפקיד כידון, מבעלי משרד הפרסום גיתם BBDO, ישקול בתוך 48 שעות אם להיענות להצעה
שמיר, מנהל הקריאייטיב של גליקמן-נטלר-סמסונוב, עזב את משרד הפרסום גיתם לטובת שותפות בגליקמן - ונטע את הבית החדש חזק בעשירייה הראשונה כעת הוא מקבל לידיו את ניהול תחרות "קקטוס הזהב"
לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות
גיתם מצטרפת למשרדי הפרסום מקאן אריקסון, זרמון-גולדמן וראובני-פרידן, שכבר החלו בתהליכי התייעלות: החל מחודש ינואר יקוצץ שכר הבכירים במשרד ב-10% ועובדי החברה יצאו יומיים בחודש לחופשה ללא תשלום
בנוסף יעבור למקאן גם תקציב הפרסום התדמיתי של החברה בתנובה בוחנים את השותפות רבת השנים עם גיתם גם בתחום היח"צ
השירות החדש, שנחשף לראשונה ב"גלובס", מציע דקות זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות המהלך ילווה בקמפיין תחת הסיסמה "אל תסתכל על זה אם לא משלמים לך", באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO
TMFאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאייהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום