החברה מנס ציונה שמפתחת אפליקציה לניווט בתחבורה הציבורית צפויה להימכר לענקית השבבים אינטל • אמנון שעשוע, חבר דירקטוריון במוביט, מכהן כסגן נשיא באינטל • מה עומד מאחורי העסקה?
מחר צפוי המשק לחזור לעבודה חלקית ורה"מ (כנראה במכוון) עדיין לא פרסם בצורה מסודרת איך תיראה החזרה לשגרה • ככל שעובר הזמן מתברר עד כמה משרד הבריאות הוא החוליה החלשה באירוע • את ערוותו חשף פרופ' אמנון שעשוע שהפתיע בסדרת נתונים חדשים שהביא בעצמו מבי"ח
אחת ההתמודדויות המרתקות במשבר היא בין שני כוחות מנוגדים בתוך החברה הישראלית: מצד אחד התגייסות מרגשת של יזמות חדשנית, מצד שני ביורוקרטיה שחונקת אותה
הבנק הדיגיטלי בשליטת מריוס נכט ואמנון שעשוע חבר לטאטא ליצירת מערכת מחשב ונערך לגיוס הון
אמנון שעשוע, ממייסדי מובילאיי וסגן נשיא בכיר באינטל, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
שנתיים וחצי לאחר מכירתה לאינטל, מובילאיי ערכה לראשונה כנס משקיעים שבו הציגה את התחזיות שלה להמשך - החל ממסחור נתונים שמגיעים מכלי רכב ועוד מוניות אוטונומיות • במובילאיי הציגות הכנסות של 640 מיליון דולר מתחילת השנה • נשיא החברה, אמנון שעשוע: "אנחנו רצים למרחקים ארוכים"
הבנק הדיגיטלי העצמאי הראשון, שבשליטת מריוס נכט ואמנון שעשוע, קיבל אור ירוק מהפיקוח על הבנקים, אך הוא יחל לפעול רק ב-2021 • הקמת הבנק מצטרפת למהלכים נוספים שמקדם הבנק המרכזי, כמערכת להעברת חשבון ב"קליק", לשינוי מפת הבנקאות
החשכ"ל לשעבר שוקי אורן צפוי להתמנות ליו"ר הבנק, ומנכ"ל הבנק המיועד הוא גל בר-דעה • האישור יאפשר לבנק לקדם את הכנתו להגעה לשוק ולצרכני הקצה • הבנק האחרון שקיבל אישור מבנק ישראל היה בנק פאג"י, וזה קרה בשנת 1978
שעשוע רכש 4.99% ממניות הבנק • יו"ר הבנק המיועד: החשכ"ל לשעבר שוקי אורן
וגם: מובילאיי השקיה תוכנית לאחריות חברתית בקרב עובדיה
מייסד מובילאיי מצנן את הציפיות של המשקיעים והציבור לעלייתו על הכביש של הרכב ללא נהג בשנתיים הקרובות, כפי שבכירים בתעשיית הרכב העולמי מבטיחים כבר שנים • איך למרות הדחיות והבעיות, ההשקעות הכבדות ברכב האוטונומי עדיין כאן, ומה בכל זאת צופן העתיד?
עתידה של מובילאיי תלוי במידה רבה בעלייתו לכביש של הרכב האוטונומי • מה המכשולים שניצבים בדרכם, מדוע הציפיות לשירות מסחרי של מוניות ללא נהג בישראל ב-2022 נראות כרגע אופטימיות מדי, ומה הסיכונים הכרוכים בהרחבת הנוכחות בסין • שנתיים לעסקת אינטל-מובילאיי: כתבה שלישית בסדרה
מייסד מובילאיי כתב בפוסט באתר אינטל: בחנו את מודל הבטיחות של אנבידיה והרגשנו שאנחנו מסתכלים במראה. מצער שאנבידיה מייצרת בלבול בתעשייה
המצגת השנתית של פרופ' אמנון שעשוע בתערוכת CES היא המקבילה האוטו-טקית של "נאום מצב האומה" הנשיאותי • השנה כמעט לא הוזכר במצגת "רכב ללא נהג", ובמקומו סומנו כיוונים עסקיים חדשים ורווחיים • וגם: למה במובילאיי לא אוהבים לפרגן לחברות ישראליות אחרות בתחום?
מייסד מובילאיי אמנם הגדיר את המשקפיים החכמים של גוגל "קריפיים", אך הדבר לא מנע ממנו לפתח מצלמת בינה מלאכותית משלו • המצלמה - שתזהה פנים, תתייג אותם, ובעתיד יהיו לה יכולות ניתוח שפה טבעית - תימכר דרך קמפיין קיקסטארטר במחיר של 200 דולר
מתי המכונות יהיו אינטלגנטיות באמת? • כיצד נלמד מהמוח האנושי לפתור בעיות מחשוב? • מה המחשבים הקוונטיים יידעו ולא יידעו לעשות? • איך ייראה עתיד הפיתוח של הרכב האוטונומי? • והאם תנופת המזעור בדרך לקצה גבול היכולת? • מייק מייברי, מנהל הטכנולוגיות של אינטל והאיש שמתכנן את העתיד הרחוק שלה, משרטט בשיחה עם מייסד מובילאיי אמנון שעשוע את תשע החזיתות הגדולות שעולם ההייטק יתייצב בפניהן
מובילאיי (Mobileye)ONE ZEROאוטוטקאינטלבינה מלאכותיתהנפקההנפקה ראשונית לציבורחברות הייטקישראליות בוול סטריטרכב אוטונומי