כיום יש לאל על מטוס מטען אחד • בסיכום 2019 מספר מטוסי המטען שנחתו בנתב"ג עמד על 4,380, עלייה מינורית של 2% לעומת 2018 • תחום המטען נמצא במגמת האטה ברחבי העולם
חברת אירופלוט דייקה ב-87% מטיסותיה, מה שהציב אותה בראש הדירוג העולמי • אל על דייקה ב-65.6% מטיסותיה, כאשר משך העיכוב הממוצע שלה עמד על 43 דקות
אל על תאפשר ללקוחותיה לשנות את כרטיסי הטיסה שלהם ללא תשלום דמי שינוי וטיפול, על-מנת שיוכלו להצביע בבחירות שיתקיימו ב-2 למרץ 2020 • עם זאת, במקרה שהכרטיס במועד החדש יהיה יקר יותר, הנוסעים יצטרכו לשלם את ההפרש במחיר
התאונה התרחשה בשעה שמטוס הדרימליינר בואינג 787-9 "באר-שבע" נגרר לעמדת החניה, אחרי שנחת בלאס וגאס בטיסה מת"א • בעת התאונה המטוס היה ריק מנוסעים ומאנשי צוות
מזג-האוויר קיצוני שתפס את המטוס של אל על עם חזרתו ארצה מרומא לא איפשר את הנחיתה בנתב"ג, והמטוס הופנה לנחיתה שדה התעופה רמון
ההודעה ההיסטורית על בחינת הפעלת הקו הישיר לאוסטרליה יצאה עם פרסום דוחות אל על לרבעון השלישי • אלה לוחות הזמנים והמחירים של הקו הניסויי החדש
החברה יוצאת בפעילות המזמינה את חברי מועדון הנוסע המתמיד בדרגת פלטינום ויותר באל על להשוות את סטטוס הנוסע המתמיד שלהם למשך שנה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - כרטיס פליי קארד של אל על עם השקעה של 1.2 מיליון שקל
את התוצאות החלשות שפרסמה השבוע "תיבלה" אל על בבשורה: החברה תחל בניסוי להפעלת קו טיסות מתל אביב לאוסטרליה • האם מדובר בגימיק, תרגיל הסוואה או בבשורה אמיתית, וכמה עשויה לעלות טיסה? • צ'ק אין לסופ"ש, מדור חדש
וגם: מי הסטארט-אפיסטים ששואפים לסייע לממלכת זולו
בשונה מכרטיס האשראי שהשיקה מוקדם יותר החודש מקס (לשעבר לאומי קארד) צבירת הנקודות שמציעה המיזם הזה היא לטיסות של אל על בלבד
הסיבה למעבר: העובדה שקבוצת מקאן מטפלת במספר מותגי אשראי, ובהם כרטיס התעופה מקס סקיי
בסיכום רבעוני, הרווח הנקי של חברת התעופה צנח ב-36% והסתכם ב-27 מיליון דולר • ההכנסות עלו בכ-1% והסתכמו ב-647 מיליון דולר • המנכ"ל גונן אוסישקי על הירידה בשיעור התפוסה במטוסים: "הגדלנו את הפעילות בצורה משמעותית, אבל לוקח זמן עד להתאמה שבאה לידי ביטוי בתפוסה. הירידה היא מינורית"
הניסוי, שבו ישתתפו גם נוסעים, ייצא לדרך ברבעון השני של השנה הבאה • מנכ"ל אל על גונן אוסישקין: "הנוסעים הם שיקבעו אם הם ישמחו לטוס 18 שעות ולשלם את העלות. זה מה שייתן את הרוח הגבית להמשך"
העלייה בתנועת הנוסעים לצד הירידה במחיר הדלק הסילוני לא תורגמו לשורת הרווח בצל העלייה בהוצאות המימון • את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיכמה אל על עם הפסד של 28 מיליון דולר, לעומת הפסד של 21 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד
מאז 2013 מממנת המדינה 97.5% מעלויות האבטחה של חברות התעופה הישראליות, כמיליארד שקל בשנה, סכום שמקבלת אל על שאמונה על הנושא • מדוע החליטה הרשות לתחרות דווקא כעת לבדוק את הנושא, והאם ממצאי בדיקתה יוכלו לשנות את המצב?
ארקיעגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדינה בן טל-גננסיהחברות תעופהטיסותישראיירישראל במלחמהנתב"גקני רוזנברג