פוקס הודיעה על מו"מ עם קבוצת אורבן להקמה והפעלה של חנויות של מותגי אורבן בישראל, בהם Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People, ולמכירת מוצריהם בקניון הווירטואלי של פוקס שנמצא בשלבי הקמה
אתר MINE, בו הושקעו 1.8 מיליון שקל, מתמחה בפריטי יוקרה במצב חדש יחסית וכולל מנגנון לזיהוי זיופים ■ בין המותגים שניתן לרכוש בו: זארה, טופשופ, שאנל ודניאלה להבי - אך לדברי המייסדים, קסטרו לא עברו את הסלקציה האופנתית
שרת התרבות הופיעה על השטיח האדום בפסטיבל קאן בשמלה עם אמירה פוליטית בולטת, ובה קו הרקיע של ירושלים העתיקה והכותל המערבי
יוסי אירני על הורדת המכסים המתוכננת במסגרת תוכנית "נטו למשפחה": "מה שכחלון עשה זו מהפכה מאוד משמעותית בהורדת המיסוי. נוריד מחירים בתוך 30 יום מרגע חתימת הצו"
ענקית הקמעונאות המקוונת מגדילה את נתח השוק שלה בתחום ההלבשה - על חשבון הקמעונאיות המסורתיות
אחרי מכשיר ה"אקו" של אמזון שהפך בשנתיים האחרונות ללהיט בארה"ב, משיקה ענקית הטכנולוגיה אמזון את המוצר החדש שלה - "אקו לוק" ■ מדובר במצלמת עומק מבוססת חיישן ואפליקצייה ייעודית שתמליץ לכם מה כדאי ללבוש בבוקר וכוללת עוד כמה פיצ'רים מעניינים
ד"ר טלי סטולובי, עובדת סוציאלית קלינית שהחלה את דרכה המקצועית בבתי חולים פסיכיאטריים, גילתה שסטיילינג הוא כלי טיפולי אפקטיבי ■ החלום שלה הוא לעצב סדרות בגדים למאושפזים שיחליפו את הפיג'מות המדכאות
הצעת החברה למכירה צפויה לעורר עניין בקרב קונים אסטרטגיים אמריקאים וכן בקרב קונים מהמזרח התיכון, סין ורוסיה ■ מחיר המניה משקף שווי של 700 מיליון ליש"ט
בשלב הראשון תשווק המשביר את פרומוד ב-21 נקודות ובהמשך השנה תתרחב הפריסה לכלל הסניפים ■ מותג האופנה הצרפתי מתמחה באופנת ערב וקז'ואל במחירים נמוכים יחסית
חברת האופנה L-Brands מחזיקה 5 חברות בנות יציבות, שהבולטת בהן היא Victoria's Secret, האחראית לכ-60% מהמכירות ■ האג"ח של L-Brands מגובות כנגד חמשת המותגים החזקים הללו • ניהול תיקים – יתרונות וחסרונות
קניון גינדי ת"א שנפתח באופן חלקי במסגרת "השקה רכה" רושם פדיון יומי נמוך, וקניון ראשונים בראשל"צ רושם נתונים נאים ונוגס בקניונים הסמוכים
חברת ראלף לורן מסרה כי תשקיע משאבים בתשתית מסחר אלקטרוני ותשפר את חוויית לקוחות האינטרנט שלה ■ תסגור גם חנויות נוספות
חנות הדגל של רשת COS תיפתח ביום חמישי הקרוב בקניון החדש של גינדי בת"א על שטח של כ-500 מ"ר ■ חנויות COS בישראל ייפתחו באמצעות זכיינית, חברת מאץ' ריטייל שבבעלות משפחת חורש
המנכ"ל דדי שוורצברג מספר למה קל יותר לעבור מאתר לחנות פיזית מאשר הפוך, ומפרט מה הטעויות שחברות אופנה ותיקות עושות במעבר לפאסט פאשן ברשת ■ "אם אין באתר כל שבוע קולקציה חדשה, הטראפיק יורד"
הסטארט-אפ "Amaliah" נוצר במטרה לחבר בין נשים מוסלמיות בבריטניה למותגי אופנה מובילים כמו דולצ'ה וגבאנה ו-H&M, אלא שמאות אלפי נשים מוסלמיות שהצטרפו לאתר בשנתיים האחרונות הפכו אותו למשהו אחר לגמרי
החברה סיימה את 2016 בהפסד של 57 מיליון שקל, בעקבות הפחתות ענק שרשמה בגין רכישת חנויות מותגי טופשופ והחנות המקוונת עדיקה
בגדיםברנאר ארנוהפניקס גמאכרטיסי אשראינעלייםעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה