"הומלס" משיקה אתר חדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

האתר המחודש כולל בין היתר אפשרות להעלאת סרטוני וידיאו באיכות HD גם מהסלולרי ■ לטובת האתר חתמה "הומלס" על שיתוף-פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Soho OS

אתר הלוחות "הומלס" השיק מחדש את האתר שלו, הכולל עיצוב חדש לעמוד הבית ובנייה מחודשת לפונקציות הקיימות, בהן האפשרות להעלות סרטוני וידיאו באיכות HD גם מהסלולרי ותמונות ברזולוציות גבוהה יותר.

היקף ההשקעה המדווחת במהלך מוערך בכ-2.5 מיליון שקל, כאשר בחודשים הקרובים יתווספו פיצ'רים נוספים שנמצאים עדיין בפיתוח. כך, לדוגמה, "הומלס" יטמיע גם את שירות התשלומים המקוונים פייפל, ויאפשר לכל סוחר לפתוח מעין חנות יד שנייה באתר.

בנוסף, ניתן יהיה לבצע גם חיפוש ויזואלי באתר, ולקבל תוצאות המוצגות כגלריית תמונות או כסרטוני וידיאו, ואף לבצע חיפוש על גבי מפות, שיאפשר למשתמשים לקבל תוצאות על-פי רדיוס מסויים, ולגלות שכבות מידע רלוונטיות לגבי עסקים הפועלים בתחום.

ל"גלובס" נודע כי "הומלס" חתם על הסכם שיתוף-פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי Soho OS, במסגרתו בעלי מקצוע ומתווכים שמפרסמים ב"הומלס" יקבלו נגישות חינמית למערכת הניהול שמפתח הסטארט-אפ ואשר מותאמת לניהול וייעול עסקים קטנים.

לדברי פז דרור, מייסד ומנכ"ל הומלס, "היוזמה והחדשנות בעולם האינטרנט הם שקובעים את גודל ההצלחה של הפרויקטים. קהל הגולשים הנחשף למוצרים אשר משנים את חייו ועונים על הצרכים והחלומות החדשים שלו הם קובעי הדרך. הומלס תמשיך להוביל ביוזמה בעולמות שלה ולתת ללקוחותיה את המוצר המדויק ונדרש ביותר".

"הומלס" הוקם על-ידי דרור בשנת 2000, ומלבד לוח דירות להשכרה או מכירה, ניתן למצוא באתר גם פריטי יד שנייה, רכבים, חיות מחמד ופריטי אומנות. על פי גוגל טרנדס, ב"הומלס" מבקרים מדי יום כ-17 אלף גולשים ביום.