מיקרוסופט עדיין נאבקת על נתחים משוק הפרסום צמוד החיפוש. השבוע השיקה ענקית התוכנה מיקרוסופט את תוכנית הפרסום שלה - Content Ad, שאמורה להציע חלופה למודל הפרסום של גוגל , Adsense, שהעניק לגוגל את המעמד הדומיננטי שלה בשוק החיפוש. עד כה פעלה התוכנית בגירסת בטא, עם מספר מוגבל של מפרסמים.
למעשה, מדובר במודל דומה לזה של גוגל, כאשר באמצעותו מפרסמים יוכלו להציג פרסומות טקסטואליות הקשורות באופן תוכני למילות החיפוש של המשתמשים, ואלה יופיעו בכל רשת האתרים של מיקרוסופט. רשת האתרים הזו כוללת למעלה מ-1,000 אתרים, בהם וול סטריט ג'ורנל ופוקס ספורט.
בנוסף לכך, קיים בתוכנית הפרסום החדשה פיצ'ר שמאפשר למפרסמים לבחור באילו אתרים הם לא היו רוצים שהמודעה שלהם תתפרסם, ופיצ'ר אחר שמאפשר להם לנתח את הביצועים של הפרסומות שלהם באתר ספציפי.
ההשקה הזו מגיעה בד-בבד עם ההשקה המתקרבת של מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, הקרוי Bing, ואשר אותה ילווה קמפיין פרסומי רחב היקף, בהיקף של 80 עד 100 מיליון דולר.
כעת נותר רק לראות האם המודל הפרסומי של מיקרוסופט יהווה חלופה אפקטיבית למודל הפרסום הכה פופולרי של גוגל, והאם הקמפיין הפרסומי יהיה מוצלח יותר מזה האחרון, שהיה בכיכובו של הקומיקאי ג'רי סיינפלד וזכה לקיתונות של ביקורות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.