הרצל עוזר, מנכ"ל HOT , נכנס היום (ב') באופן רשמי לתפקידו. עם כניסתו הודיע עוזר על מינויו של מיקי מרגלית לסמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה. מרגלית שימש בעבר כסגן נשיא לקשרי לקוחות בסלקום, וכן תכנן והקים את מערכת שירות הלקוחות של yes.
במקביל הודיע עוזר על גיוס מיידי של 500 נציגי שירות חדשים, במטרה לעבות ולהשביח את מערך השירות, וכן על הקמת מינהלת שירות חוצת ארגון, במטרה למקד את פעילות החברה בשיפור תחום השירות ולהעמיד את מירב משאבי הארגון לטובת כך.
עוזר אף פנה היום באיגרת לעובדים, בה התייחס בין היתר לבעיות בתחום השירות שעימן מתמודדת החברה כיום. "אני ער לבעיות בתחום השירות", כתב באיגרת, "ולכן סימנתי את שיפור והשבחת השירות כיעד אסטרטגי שלנו לתקופה הקרובה.
"לקוחותינו הם נשמת אפנו, ובתקופה הקרובה אפנה את כל מרצי על מנת להשביח את מערך שירות הלקוחות. אני מאמין שיחד נפעל ללא פשרות, על מנת להשיג מטרה זו", כתב עוזר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.