גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע
גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד
yesבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות