הרשת החברתית: איפה נפגשו חברי להקת משינה ואיילת זורר?

רשת האופנה גולברי קיימה אמש תצוגת אופנה באמפיתיאטרון בקיסריה, שהסתיימה בהופעה של להקת משינה ■ וגם: עובדי משרד יחסי הציבור רימון-כהן-שינקמן חגגו 20 שנה למשרד בנופש בכרתים

 חברי להקת משינה ואיילת זורר/צילום: אלעד גוטמן קוקו חברי להקת משינה ואיילת זורר/צילום: אלעד גוטמן קוקו
ספיר פרץ צחי הופמן 08.09.2015

רכבת לילה לקיסריה

רשת האופנה גולברי, בבעלותם של האחים משה, יעקב ודוד גולברי, קיימה אמש את תצוגת האופנה המסורתית שלה באמפיתיאטרון בקיסריה. אחרי הדוגמניות ובראשן הפרזנטורית ההוליוודית איילת זורר, עלו לבמה חברי להקת משינה החוגגת בימים אלה 30 שנות קיום. באו לראות את הטרנדים לסתיו-חורף 2015 ולהתרפק על להיטי משינה: דב קוטלר; אבי לוי, מנכ"ל קבוצת מליסרון; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מבעלי רשת קפה גרג; ליאון אדרי, מבעלי סינמה סיטי; איתן בר זאב, מנכ"ל BIG; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, סולי ושרי סקאל; רוני ורטהיימר, בעלי רשת ספורט ורטהיימר; יובל גביש, ראש החטיבה הקמעונאית בנק דיסקונט; עו"ד צילי נווה; רמזי גבאי, יו"ר מכון הייצוא; אביב בן יעקב, מנכ"ל רשת סאקרה; שמוליק ארבל, משנה למנכ"ל בנק לאומי ורבים אחרים.

 חברי להקת משינה ואיילת זורר/צילום: אלעד גוטמן קוקו
  חברי להקת משינה ואיילת זורר/צילום: אלעד גוטמן קוקו

מופע הארנבות של ד"ר פרס

ד"ר יוני פרס, בנו האמצעי של שמעון, נשיאנו לשעבר, הוא לא רק וטרינר שייסד את בית החולים הווטרינרי בכפר הירוק, הוא גם חבר בלהקת "מחמצת" שאותה ייסד. השבוע הופיע פרס בהתנדבות בפני הצוות הרפואי של בית החולים השיקומי רעות בתל-אביב, וזאת כאות הוקרה על כך שטיפל במסירות בידיד קרוב של המשפחה - עו"ד אייבי (אברהם) נאמן, לשעבר יו"ר אגודת ידידי בית חולים רעות. לפני מספר חודשים, בזמן שהייה בחו"ל, אייבי מעד וקרע גידים מרכזיים בשתי רגליו. הוא הוטס ארצה, נותח והועבר לשיקום בבית החולים וכעבור חודשיים קם על רגליו. ד"ר דב אלבוקרק, מנהל בית החולים רעות הודה באירוע לאייבי ודליה נאמן על תרומתם בסך 50 אלף שקל. ובחזרה לפרס ג'וניור: "בחרנו בשם מחמצת כי שלושת מייסדי הלהקה הם עם זיקה חזקה לאפייה ואני בתוכם", הסביר לבאי האירוע. "אני חובב מושבע של אפייה. סיבה נוספת היא שמחמצת תופחת ומשתבחת עם הזמן, וכך גם הלהקה". עוד שיתף: "בתור נער, ניגנתי בגיטרה וגם בפסנתר. אבל פרשתי בשלב מסוים כמו מרבית חבריי. בשנים האחרונות התאהבתי בנגינה ונכנסתי לזה במלוא הרצינות. אני לומד בקביעות עם ארז נץ".

 יוני פרס, דליה ואייבי נאמן/ צילום: איציק בירן
  יוני פרס, דליה ואייבי נאמן/ צילום: איציק בירן

משקיעים בנשים

מותג האופנה KEDS השיק אתמול (ב') חנות ראשונה לנשים בקניון עזריאלי בתל-אביב בהשקעה של כ-600 אלף שקל. הרימו כוסית לחיים: משה זילברשטיין, זכיין המותג בארץ; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל-אביב ואחרים.

 אופיר אורן ומשה זלברשטיין/ צלם: אלירן אביטל
  אופיר אורן ומשה זלברשטיין/ צלם: אלירן אביטל

אחרי 20 שנה

לרגל 20 שנות קיום, מייסדי משרד יחסי הציבור רימון-כהן-שינקמן - הלא הם בני כהן, רוני רימון ותמי שינקמן (שהצטרפה כשותפה לפני 8 שנים) - שיגרו את 20 עובדי המשרד לנופש בן 4 ימים בכרתים. העובדים, שהתפננו במלון הכל כלול out fo he blue, העניקו למייסדים שי קטן: קריקטורה של כהן ורימון.

מעודדים ילודה

ידידי בית החולים בילינסון התגייסו בתחילת השבוע (א'), למען בית החולים לנשים בבלינסון וקיימו בביתם של ידידי בית החולים, לובה (בלוגרית אופנה) ואיש העסקים שמעון ג'ייקובסון שבכפר שמריהו - תצוגת אופנה שבמסגרתה נאספו כ-650 אלף שקל לטובת בית החולים האחראי ל-10 אלף לידות בשנה. ד"ר ערן הלפרן, מנהל בילינסון, אמר לבאי האירוע, מרביתם ידידי בית החולים, כי בזכות התרומות, בית החולים מתחיל ומסיים שורה של פרויקטים בהם בניית מחלקת יולדות בהשקעה של 5 מיליון שקל. הלפרן לא שכח לספר ולבקש עזרה גם בפרויקטים אחרים כמו בינוי אגף חדרי ניתוח ומגדל אשפוז חדשים בהיקף של למעלה מ-100 מיליון דולר.

נכחו: פיני כהן, יו"ר עמותת הידידים; אורלי מסקין, מנכ"ל העמותה; אביבית פלג, סגנית יו"ר העמותה; נאוה ברק ושלום זינגר; שלוה ויורם הסל; רונית וראובן אדלר; רחל גרוס; עו"ד פיני וציפי רובין; עו"ד גיל רוה; עו"ד יהודה ותמי רוה; עופר נמרודי; ג'ודי ניר מוזס שלום; צחי וחן נוימן; איתמר דויטשר; מירי ואסי טוכמאייר; ורד וברק רוזן; ליאורה ואלי לנדאו; רותי ויצחק מנור; תמי ואהוד סביון; יהודה וילק; יובל רבין; תא"ל במיל' אודי דקל; פרופ' ארנון ויז'ניצר, מנהל בית חולים לנשים בבילינסון; השף אביב משה ואחרים.

ראובן ורונית אדלר/ צילום:אביב חופי
 ראובן ורונית אדלר/ צילום:אביב חופי

ציוץ מפי

קארל פי (Carl Pei), מייסד חברת הסמארטפונים הסינית One Plus החליט לעשות קצת כבוד לישראל בעמוד הטוויטר שלו. אתמול הוא פירסם שתי תמונות עם חולצת מכבי פתח תקווה, אשר הודפסה במיוחד עבורו. בגב החולצה מופיע שמו לצד לוגו של החברה. פי צייץ: "הרגע קיבלתי את החולצה הזו מישראל. מגניב". חברת סי דאטה, הייבואנית של סמארטפוני וואן פלוס וגם נותנת החסות של מכבי פתח תקווה החליטה לפנק את פי בחולצה. סי דאטה תשיק את הדגם החדש "2" לאחר החגים (לאחר שהסמארטפון הושק כבר דרך אתר צ'יינה ביי). בסי דאטה מספרים שהם מנסים לשכנע את פי להגיע לישראל להשקה ואם הוא אכן יסכים לבקר בארץ, זו תהיה ההשקה הראשונה מחוץ לסין שבה הוא נוכח.

 קארל פי/ צילום מתוך טוויטר
  קארל פי/ צילום מתוך טוויטר

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
רוני רימוןבני כהןתמי שינקמןמשינהאיילת זוררספיר פרץ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.