שטראוס

כתבות אחרונות

 

מילקי עד הבית: שיתוף פעולה חדש בין וולט לשטראוס

שיתוף הפעולה בין השתיים ימשך עד יום חמישי, והוא כולל מכירה מארז של ציידנית ותיק ממותגים, ועשרה מוצרים של החברה ב-50 שקל • בניגוד לנהוג בוולט, בשטראוס מסבסדים את המשלוח, כך שלא ייגבו דמי משלוח על ההזמנה

שני מוזס 24.08.2020
עופרה שטראוס / צילום: שלומי יוסף

רק בישראל: המכירות המוגברות של שטראוס בשוק המקומי פיצו על הנזקים שגרם משבר הקורונה לפעילותה בחו"ל

קבוצת המזון הצליחה לשמור על יציבות במכירות וברווח הנקי ברבעון השני, תודות לביקוש המוגבר למוצריה בארץ ובעיקר למוצרי חלב, סלטים וממתקים בעיקר בחודשים מאי ויוני

שני מוזס 17.08.2020
קניות ברשת יוחננוף / צילום: כדיה לוי, גלובס
קמעונאות | ניתוח

גל שני של זינוק במכירות: שוק המזון והמשקאות צמח במעל 11% בחודש יולי

מתחילת השנה נרשמה בענף צמיחה בשיעור חריג של 9%, אך לצד הצמיחה הקמעונאית, חלק ניכר מחברות המזון ממשיכות להיפגע בהיקף הפעילות המוסדית שלהן - במסעדות ובמלונות

שני מוזס 05.08.2020
גיורא ברדעה / צילום: ענבל מרמרי

מנכ"ל שטראוס מים רונן זוהר מונה לתפקיד משנה למנכ"ל הקבוצה

זוהר ימשיך בתפקידו עד לסוף שנה זו ובמקביל יחל באיתור מנכ"ל לחברת המים • במהלך 30 השנים האחרונות כיהן במגוון רחב של תפקידים בכירים בקבוצה, בין היתר כמנכ"ל הפעילות הבינלאומית של שטראוס

שני מוזס 20.07.2020
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

בחסות הקורונה: שוק המזון צמח ב–10% מתחילת השנה

אפקט הקורונה המשיך לתמוך בצמיחה בקניות ברשתות השיווק גם בחודש מאי • נתוני סטורנקסט מציגים גידול חריג בשוק שהתרגל לצמיחה מתונה בשלוש השנים האחרונות

שני מוזס 10.06.2020
מוצרי שטראוס/ צילום: תמר מצפי
בלעדי

שטראוס תציע מבצעים מאחורי הגב של הקמעונאי

ל"גלובס" נודע כי חברת המזון השנייה בגודלה בישראל מציעה לצרכנים לצלם את הקבלות בסופרמרקט ולתרגם אותן לקופונים ברשתות מזון • מדובר ביצרנית המזון הראשונה שמציעה לתת "כסף" לצרכנים בתמורה למידע על הקניות שלהם, ובהמשך תוכל להציע גם מבצעים והנחות ללא תלות בקמעונאי

שני מוזס 01.06.2020
גיורא בר דעה/ צילום: איל יצהר

מנכ"ל שטראוס: "אנחנו רואים את עצמנו בצד האופטימי של המשבר; עולם המזון קריטי יותר לחיי אנשים"

קבוצת המזון שטראוס נהנתה מרבעון חיובי בישראל בהשפעת הפסח והקורונה, אבל נפגעה מעוצמתו של השקל • פרסום בסופרבול האמריקאי העלה את הוצאותיה של חברת המטבלים סברה ופגע ברווחיה

שני מוזס ואביב לוי 25.05.2020
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
בלעדי

שטראוס מותחת את המותג PRO: תשיק מוצרים מועשרי חלבון בכל תחומי הפעילות שלה

חברת המזון השנייה בגודלה בישראל משיקה בימים אלה חומוס אחלה מועשר בחלבון, ובחודש הבא גם פסטה רביולי גבינה מועשרת חלבון • בהמשך מתכננת החברה לבצע השקות של מוצרים בתחומים נוספים

שני מוזס 08.05.2020
גיורא בר דעה / צילום: דמיטרי פנצ'קו

שטראוס מסכמת את 2019 עם שיפור של 8% ברווח התפעולי: "מספיק חזקים כדי להתמודד עם הסיטואציה המורכבת שנוצרה"

קבוצת המזון מדווחת על ירידה שנתית של 0.5% בהכנסות לכ-8.5 מיליארד שקל, בעיקר כתוצאה מהתחזקות השקל מול הריאל הברזילאי ומטבעות אחרים • בשורת הרווח הנקי הציגה הקבוצה צמיחה של 12% ל-547 מיליון שקל • המנכ"ל בר-דעה על הקורונה: "הגענו מוכנים לאירוע המשברי הזה"

קובי ישעיהו ושני מוזס 25.03.2020
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
קמעונאות | בלעדי

אפקט הקורונה: שטראוס מדלגת על רשתות המזון, והיא לא היחידה

חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן

שני מוזס 24.03.2020
גיורא בר דעה / צילום: סיון פרג'

שטראוס רוכשת חברת קפה בברזיל בתמורה לכ-167 מיליון שקל

חברת-הבת שטראוס קפה BV רוכשת באמצעות המיזם C3 את חברת מיטצוי אלימנטוס • העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים בברזיל

אביב לוי ושני מוזס 18.02.2020
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
חברות מזון | בלעדי

שטראוס נכנסת למעדניות ולקצביות עם מותג בוטיק חדש

שטראוס מסמנת את שוק החנויות המתמחות, כמו מאפיות שכונתיות, קצביות ומעדניות • השלב הראשון: השקת מותג סלטים פרימיום בתמחור גבוה יותר תחת השם "דליקטס"

שני מוזס 16.02.2020
תחליפי חלב | בלעדי

קבוצת מולר הגרמנית תשקיע בסטארט-אפ היוגורט הטבעוני מישראל

המחלבה הגרמנית תצטרף לגיוס בהיקף 2.5 מיליון דולר בסטארט-אפ יופיקס שיזם רונן לביא, הפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות • בין המשקיעות הנוספות: קבוצת בל הצרפתית וחברת ליון-טרי האמריקאית

שני מוזס 05.02.2020
הפרסומת של שטראוס בסופרבול / צילום: מתוך יוטיוב

5.6 מיליון דולר בשביל חצי דקה: הפרסומות בסופרבול עושות הכול כדי שלא נישאר אדישים

מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס

פולי טובמן 02.02.2020
חטיפי BEKIND  / צילום: שני מוזס, גלובס
הסכם הפצה | בלעדי

הזיכיון להפצת מותג החטיפים BeKind עובר משטראוס למרס

חדירתו של מותג החטיפים הניו-יורקי לשוק המקומי נכשלה, אולם כעת ענקית השוקולד והחטיפים מרס תנסה להחזיר אותו למדפים • עד כה חטיף בודד עלה 10 שקלים. בכמה הוא יימכר עכשיו?

שני מוזס 06.01.2020
עופרה שטראוס / צילום: שלומי יוסף

האישה שהכפילה את שווי העסק המשפחתי בפחות מעשור

עפרה שטראוס, יו"ר ובעלי שטראוס גרופ, היא אחת מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד

גיא בן סימון 27.12.2019

   456789101112131415161718   

   נמצאו 916 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 58