קידוח דניאל

כתבות אחרונות

 
אסדת קידוח תמר / צילום: בן יוסטר

גם אם "דניאל" יוכרז תגלית, המדינה ממש לא ערוכה לזה

ישראמקו ומודיעין: פוטנציאל לתגלית גז ענקית ■ יותר שאלות מתשובות: האם הגז יהיה מיועד ליצוא או למשק המקומי? האם יצטרכו השותפות ברישיון "דניאל" לבנות תשתית נפרדת ליצוא, או שיוכלו להתחבר לזו שתיבנה מ"לוויתן"?

הדי כהן 17.01.2016
שלי יחימוביץ'  / צילום: אוריה תדמור

יחימוביץ' על "דניאל": "אסון מתווה הגז ברור כעת מתמיד"

יחימוביץ': "הרי ישראמקו, השולטת ברשיונות דניאל, היא גם שותפה במאגר תמר. אלמלא המתווה, שנתן לחברות גם פטור מדיני ההגבלים העסקיים, וגם את סעיף היציבות האנטי-דמוקרטי למשך עשור, היה אפשר למנף את התגלית וליצור תחרות אמיתית לתמר וללוויתן"

הדי כהן 17.01.2016

מנכ"ל ישראמקו מצנן התלהבות: הדרך לתגלית, אם בכלל, ארוכה

ערן סער מבקש להרגיע ולהכניס דברים לפרופורציות: " לא מדובר בדרמה למשק הגז בישראל - אין המדובר בתגלית אלא רק בדוח על משאבים פוטנציאלים אשר בשלב זה אין ודאות כי יתממשו" ■ חושף כי ישראמקו תכניס שותפים לרישיונות

הדי כהן 17.01.2016
צחי סולטן / צלם: תמר מצפי

פסגות על "דניאל": "ייקח לפחות שנה עד שנדע אם יש שם גז"

האנליסט נעם פינקו: "עדיין לא צריך לפתוח בקבוקי שמפניה" ■ "לא רחוק מרישיון דניאל גם לחברות רציו ואדיסון יש רישיונות – נטע רועי – בהם דווח על פוטנציאל גבוה למציאת 3.4 טריליון רגל מעוקב של גז. מעניין יהיה לראות באיזה רישיון יחפשו גז קודם"

שירות גלובס 17.01.2016

"רישיון דניאל? זה כיסים של גז טבעי, לא כמו תמר או לוויתן"

גורם בעילום-שם מחברות הגז הגדולות מדבר כמובן מהפוזיציה, אך אומר דברים שאי-אפשר להתעלם מהם ■ הגורם משווה בין "דניאל" לבין קידוח "שמשון" שהוערך תחילה ב-15.6 מיליארד מ"ק, ירד ל-5.2 מיליארד מ"ק - ולא פותח

הדי כהן 17.01.2016

מונופול גז? מנכ"ל מודיעין: "נוכל להתחרות במאגרים הקיימים"

רון מאור: "נשפר את הביטחון האנרגטי של המדינה" ■ צחי סולטן, מבעלי השליטה במודיעין: "התגלית תוכל לסייע רבות לתחרות במשק הגז הישראלי ולשנות לחלוטין את התמונה"

הדי כהן 17.01.2016
אסדת הקידוח של מאגר "תמר" / צילום: משה שי

ישראמקו ומודיעין: פוטנציאל לתגלית גז ענקית

הרישיון מחולק ל-9 בלוקים, וביחד יש בהם פוטנציאל לגז ב-8.9 טריליון רגל מעוקב (TCF), כמות שמזכירה את "תמר" ■ שר האנרגיה שטייניץ: "קיימים בהסתברות לא מבוטלת שדות גז משמעותיים נוספים, הממתינים לגילוי"

הדי כהן 17.01.2016