ביטוח ישיר

כתבות אחרונות

 
אלי פיניש + טל פרידמן-פרסומת ביטוח ישיר- יונים / צילום: יח''צ

סוף עידן היונים: תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עובר מבאומן למקאן

ביטוח ישיר מעוניינת להחליף שפה פרסומית ולוותר על אייקון היונים, ולכן ניהלה מכרז בו התמודדו גם גיתם וגליקמן • באומן-בר-ריבנאי סירב להתמודד • היקף התקציב: כ-5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2021
קובי הבר מנכ''ל איי.די. איי ביטוח (ביטוח ישיר) / צילום: איל יצהר

עלייה בתאונות דרכים פגעה בתוצאות ביטוח ישיר ברבעון השני

החברה סיכמה את הרבעון השני עם רווח של כ-52 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-72 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-28% • תחלק דיבידנד בסך 50 מיליון שקל בגין רווחי המחצית הראשונה

רועי ויינברגר 22.08.2021
יהלומים / צילום: Shutterstock, Bjoern Wylezich

"בשורות מצוינות מבחינת התעשייה": ענף היהלומים בארץ כבר לא מרגיש את הקורונה

במחצית הראשונה של 2021 עמד היקף יבוא יהלומי הגלם לישראל על יותר ממיליארד דולר, 165% יותר בהשוואה למחצית הראשונה של 2020 • הייצוא זינק עוד יותר - במחצית הראשונה של 2021 ייצאה ישראל יהלומים בהיקף של כ-910 מיליון דולר • אירועים ומינויים

מיכל רז-חיימוביץ' וגלית חתן 07.07.2021
גל גדות וכריסטיאנו רונאלדו. מה יקרה לאהדה? / צילום: ראובני פרידן IPG

רגע לפני שבועות, והפרסומות למוצרי חלב לא משתלטות על הדירוג

הפרסומת של הוט מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את דירוג האהובות מובילה דווקא הפרסומת למזגני טורנדו • ומי מחליף את מקומן של הפרסומות למוצרי חלב?

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2021
תום יער בפרסומת של ביטוח ישיר. מקפידים לא לרדת מהאוויר / צילום: באומן בר ריבנאי

זמן אוויר מסיבי והקסם של נועה קירל מוכיחים: לפעמים כתף קרה מהענף זה לא כל כך נורא

הפרסומות של yes+ ושל בזק אומנם כבר ירדו מהאוויר, אבל הקהל הרחב עדיין זוכר אותן היטב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ביטוח ישיר כובשת את הפסגה, לא מעט בזכות העקביות

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2021
קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר / צילום: כפיר סיון

הפרמיות קטנו, הרווח עלה: רווח כולל של 213 מיליון שקל ל"ביטוח ישיר" ב-2020

הרווח ברבעון הרביעי של השנה החולפת צמח בשיעור חד של כ-64% לכ-74.1 מיליון שקל

רון שטיין 21.03.2021
שלומי שבת בקמפיין לבמבה / צילום: יוטיוב

הפרסומת עם שלומי שבת אהובה, אך זמרים אחרים לא מצליחים לבלוט

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מככבות אסם וביטוח ישיר • הפרסומת של פרטנר TV בכיכובו של סטטיק עדיין לא מצליחה להתרומם • הפרסומות של שופרסל וביסלי, שגם בהן יש זמרים מפורסמים, לא מספקות את הסחורה

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו בפרסומת לחברת החשמל. חביב אבל לא מספיק כדי להיזכר / צילום: יוטיוב

הפרסומת עם ג'ין בורדו אהובה, וסטטיק עדיין לא מספק את הסחורה

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מככבות חברת החשמל וביטוח ישיר • למרות ההשקעה הרבה הפרסומת לפרטנר TV בכיכובו של סטטיק מדורגת גבוה אך לא מובילה

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021

ההשקעה משתלמת: הפרסומת של ביטוח "9" זוכה לשיעורי זכירות ואהדה גבוהים

מותג הביטוח "9 מיליון", שהושק מחדש כ-"9", מצטרף אל משרד הבריאות וביטוח ישיר שמככבים גם השבוע בדירוג הפרסומות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עוד מצטרפות לדירוג וזוכות לבולטות: חברת החשמל והגבינה הצהובה של טרה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2021

ביטוח ישיר נפרדת משני כהן, מהמרת על אודי כגן ומשנה את האסטרטגיה

בימים אלה מחליף מותג הביטוח 9 מיליון את הקו הפרסומי הוותיק בכיכובה של שני כהן, בקו חדש בכיכובו של אודי כגן • שניים מהאנשים שמאחורי השינוי, יגאל שמיר ומרב קליפר-פרץ, מספרים על עדכון שם המותג ל-9 ועל המוצר הדיגיטלי שמאחורי התהליך הדרמטי

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2021
קובי הבר מנכ"ל איי.די. איי ביטוח (ביטוח ישיר) / צילום: איל יצהר

"ביטוח ישיר" משיקה פלטפורמה דיגיטלית 'מלאה' למכירת ביטוח

חברת הביטוח הישירה איי.די.איי ביטוח משנה את מותג 9 מיליון ל-9, ובמסגרתו היא תחל למכור ביטוחי רכב בהליך מקוון לגמרי, "ללא מיקוח על המחיר" • ההשקעה בשינוי המותג הסתכמה בכ-15 מיליון שקל, כשהקמפיין המיועד יהיה בהיקף של כ-20 מיליון שקל במונחי יפעת

רון שטיין 25.01.2021
ישראל קטורזה בקמפיין משרד הבריאות / צילום: לפ"מ

לא רק בקורונה: משרד הבריאות משקיע גם במלחמה בשאננות

מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי הקמפיין של משרד הבריאות בכיכובו של ישראל קטורזה הוא הקמפיין האהוב ביותר גם השבוע • את דירוג הפרסומות הזכורות מובילה גם השבוע ביטוח ישיר עם כוכבי "לא כולל שירות"

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2021

הודות לאור בקצה המנהרה? נלחמים במגפה עם הומור

לפי דירוג גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת של משרד הבריאות בכיכובו של הקומיקאי ישראל קטורזה זוכה לשיעורי האהדה הגבוהים ביותר השבוע • בדירוג הפרסומות הזכורות מובילה ביטוח ישיר עם כוכבי "לא כולל שירות"

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2021

לרגל המצב: הציבור הישראלי מתמקד בבריאות, במשפחה ובבית

משרד הבריאות ממשיך להוביל את מדד הפרסומות הזכורות, והוא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע • הפרסומת לביטוח הבריאות של ביטוח ישיר היא האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2021
מייסד ומנכ"ל טסלה אלון מאסק / צילום: Reuters, Aly Song

המכוניות של טסלה בדרך לישראל: קיבלה רישיון יבוא רשמי ממשרד התחבורה

כפי שנחשף לאחרונה בגלובס, החברה צפויה להתחיל את המסירות לקראת סוף פברואר בדגש על דגם הטסלה 3 • עיקר השיווק יתבצע אונליין

אורי ברקוביץ' ודובי בן גדליהו 04.01.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 294 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 19