ביטוח ישיר

כתבות אחרונות

 
מזג אוויר / צילום: רויטרס

לקוח ביטוח ישיר: ביתי ניזוק מסערה - והחברה סירבה לפצותי

ביטוח ישיר: "לא נמצא קשר בין הנזק לסערה או לכל סיכון אחר המכוסה בפוליסה. גם דוח השמאי קבע כך, ולפיכך התביעה נדחתה"

מיכל רז-חיימוביץ' 17.06.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2014

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2014

רווח שיא עבור איי.די.איי ביטוח ברבעון הראשון: 39 מ' ש'

בחברה ציינו בדוחות, בין היתר, כי "בתקופת הדוח נמשכה מגמת הצמיחה בפעילות החברה, אשר באה לידי ביטוי בשיפור בתוצאות החיתומיות ובהתייעלות במבנה ההוצאות"

רון שטיין 21.05.2014

"צולר הביא את ביטוח ישיר לכ-1.6 מיליארד ש' - זה שווה משהו"

רביב צולר, מנכ"ל איי.די.איי ביטוח ישיר ומקום שישי בטבלת שיאני השכר ל-2013, נותן לסוכני הביטוח כ-12 מיליון סיבות לסמן אותו ■ מקורביו: "מה לעשות שהחברה ביצעה הנפקה מוצלחת בבורסה והאופציות שלו שוות הרבה כסף"

שלומית לן 29.03.2014

עלות שכר של 11.9 מיליון שקל לרביב צולר בשנת 2013

מנכ"ל איי.די.איי ביטוח צבר 40 מיליון שקל ב-5 השנים האחרונות ■ המנכ"לית הפורשת של גולף, אילנה קאופמן, צברה שכר בעלות של יותר מ-24 מיליון שקל מאז 2005

אביב לוי 13.03.2014

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: "היעדר פרסומות בולטות בעלות קריאייטיב חדש משתקף גם ברמות הזכירה הנמוכות יחסית של רוב הפרסומות במדד"

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2014

ביטוח ישיר לא מצליחה להימחק מהמסחר

גם בניסיון השני שלה - הצעת רכש החליפין של החברה לא זכתה להיענות הדרושה ■ ההצעה כוונה לבעלי 23.1% ממניות החברה, ונענו לה כ-13.7%

רון שטיין 26.02.2014

סקר הפרסומות: היונים של ביטוח ישיר - הכי זכורות ואהובות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2014
לפני כולם

קבוצת הביטוח אי.די.אי מרכזת את תקציב המדיה ביוניון

הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014

חברת הביטוח איי.די.איי: להנפקה כזו היה שווה לחכות

אחרי תקופת יובש ממושכת בשוק ההנפקות בת"א, באוגוסט הגיעה לבורסה חברת הביטוח הישיר ■ מודל עסקי יעיל, תמהיל ביטוחי נכון ושירות לקוחות הם מהמפתחות שלה לגבור על המתחרים

צחי קורן ואלון קושניר 09.10.2013

סקר הפרסומות: מילקי - הכי זכורה; ביטוח ישיר - הכי אהובה

סלקום נכנסה לטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2013

חם באוגוסט: גיוסים של 1.3 מיליארד שקל תוך פחות משבועיים

טל רובינשטיין, כלל חיתום: "משקיעים מחפשים אלטרנטיבות להשקעה, מה שמסייע לעורר עניין גם בחברות קטנות שבמצב אחר לא היה להן פשוט לגייס"

אביב לוי ורון שטיין 13.08.2013
איי.די.אי גרופ | לפני כולם

ביטוח ישיר מגדילה את מכירת מניות איי.די.איי

איי.די.איי ביטוח, החברה בת של ביטוח ישיר, סיימה את המכרז הציבורי בהליך הנפקתה ■ בעקבות הביקושים הערים, החברה האם מגדילה את שיעור המניות שהיא מוכרת ל-19.25% ■ מחיר מניית איי.די.איי יעמוד על 78 שקל

רון שטיין 12.08.2013

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 294 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 19