מול מלון דן בת"א: מגרש ברחוב הירקון נמכר ב-21 מיליון שקל

על המגרש, שרכשו חברות בבעלות אלכס קרלין ואיש העסקים ראובן זלוף, יוקם בניין בו 7 קומות ו-27 דירות

הדמיה ברחוב הירקון / הדמיה  יניב פרדו אדריכלים הדמיה ברחוב הירקון / הדמיה יניב פרדו אדריכלים
שלומית צור 22.11.2017

החברות קרלין גרופ וליז אחזקות, רכשו חלק מגרש ברחוב הירקון 102 פינת מנדלי מוכר ספרים, הממוקם מול מלון דן בתל אביב תמורת 21 מיליון שקל. המוכרת היא חברת מולטילנד. בכוונת החברות  להקים בניין מגורים בן 27 דירות. התוכנית נמצאת בשלב ההפקדה.

חברת מולטילנד החלה לקדם תב"ע בסמכות ועדה מקומית, והרוכשות ימשיכו בקידום התב"ע תוך ניוד שטחים מבניינים לשימור ברחוב גוטליב ונחלת בנימין. על פי התוכניות זכויות הבנייה בבעלות היזמים הן 750 מ"ר, כאשר הבניין הישן בן שתי הקומות הבנוי על המגרש יעבור שימור ובחלקו האחורי יוקם בניין חדש בן 7 קומות ו-27 דירות, מעל קומת מסחר וחניה תת קרקעית. את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים יניב פרדו.

אלכס קרלין, מבעלי קרלין גרופ אישר את הפרטים ומסר ל"גלובס" כי "אנחנו נמצאים בשלבים תכנוניים מתקדמים ומקווים לקבל היתר ולצאת לבנייה בשנה הקרובה. הבנייה המתכוננת טומנת בחובה אתגר של שימור הבניין ותלייתו על מנת לבנות את מרתפי החניה. בנוסף יש כמובן את הקושי של בניה ליד הים, על מנת להימנע מעבודה בתוך המים, חפירת המרתפים תהיה חייבת להתבצע בצורה מדויקת בעונה בה המים נמצאים בשפל".

קרלין הוסיף כי שיווק הדירות יחל לאחר קבלת היתר הבנייה. הפרויקט מלווה ע"י עו"ד ירון גבר.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
מגרשים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.