פרטנר: הרווח זינק פי 2.8 ברבעון; 30 אלף הצטרפו לפרטנר TV

החברה רשמה רווח נקי של 54 מיליון שקל ■ סך ההכנסות של החברה ירדו בכ-3% והסתכמו ב-826 מיליון שקל ברבעון

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
יוסי ניסן 21.11.2017

חברת פרטנר   (1578 ,‎+0.90%‏)  מדווחת היום (ג') על הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2017, מהם עולה כי החברה סיימה ברווח נקי של 54 מיליון שקל, פי 2.8 לעומת רווח של 19 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2016. סך ההכנסות של החברה ירדו ב-3% ל-826 מיליון שקל ברבעון.

הגידול ברווחים נבע ממהלכי התייעלות שביצעה פרטנר כמו צמצום משרות, איחוד פעילות 012 סמייל, וצמצום בהוצאות מימון ואחרות, ועוד. בנוסף, ברבעון השלישי פרטנר אימצה תקן דיווח כספי בינלאומי חדש (IFRS 15). לדברי דודו מזרחי, מנהל הכספים הראשי של פרטנר, הגידול ברווחים הוא בעיקר כתוצאה מהיוון עלויות של השגת חוזים עם לקוחות (חלק מעלויות השכר ועמלות המכירה). 

פרטנר, בניהולו של איציק בנבנישתי, מדווחת כי 30 אלף משקי בית התחברו לשירותי הטלוויזיה פרטנר TV שהשיקה החברה לפני מספר חודשים. לדברי בנבנישתי, נתוני גיוס הלקוחות לפרטנר TV גבוהים ביחס לתחזיות המוקדמות של החברה ועוד אלפים צפויים להצטרף בקרוב לאחר שתואמה להם התקנה. הוא הוסיף כי מרבית הלקוחות שהצטרפו לשירות, בחרו בשילוב שירות הטלוויזיה כחלק מהצעות הבאנדל והטריפל, אשר כוללות גם ספק ותשתית אינטרנט.

החברה מדווחת עוד, כי ההכנסות משירותים ירדו ב-5% ל-666 מיליון שקל, וההכנסות מציוד עלו ב-6% ל-160 מיליון שקל. הרווח התפעולי עלה ב-44% ל-92 מיליון שקל וה-EBITDA הסתכם ב-239 מיליון שקל, עלייה של 9% לעומת הרבעון המקביל ב-2016. 

פרטנר הוסיפה ברבעון השלישי 15 אלף לקוחות סלולר ומצבת המנויים הסתכמה ב-2.68 מיליון. נוספו 33 אלף לקוחות Post-Paid ונגרעו 18 אלף לקוחות Pre-Paid. שיעור הנטישה עמד על 9.3%. ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) הסתכמה ב-64 שקל.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
איציק בנבנישתיפרטנרפרטנר TV
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.